2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו ואנתוני אלנגה
כריסטיאנו רונאלדו ואנתוני אלנגה
כריסטיאנו רונאלדו ואנתוני אלנגה
(רויטרס)
“מעולם לא ראיתי מנצ’סטר יונייטד חלשה כל כך”, סיכם גוטי את הערב העגום של השדים האדומים. ואכן, קבוצתו של ראלף ראנגניק אכזבה מאוד הערב (שלישי) כאשר הפסידה באולד טראפורד 1:0 לאתלטיקו מדריד וסיימה את דרכה בליגת האלופות. האוהדים הזועמים הטיחו את תסכולם דווקא במאמן הקולצ’ונרוס, דייגו סימאונה, שספג מטח כוסות שתייה בעודו יורד במהירות לחדר ההלבשה.
במוקד ההפסד עמד כמובן כריסטיאנו רונאלדו, מי שנחשב למלך של המפעל, אך שוב לא יזכה להגיע אל הגביע. הייתה זו הפעם השלישית בלבד אי פעם והראשונה מזה עשור, בה הפורטוגלי מסיים משחק בליגת האלופות ללא בעיטה לשער, מה שמעיד יותר מכל את החולשה הגדולה של האנגלים הערב. עם זאת, רונאלדו גם שבר שיא נוסף באלופות, כאשר בדקה ה-47 הפך לשחקן ששיחק הכי הרבה דקות בהיסטוריה של המפעל (15,909) ובכך עקף את איקר קסיאס.
כוכב העבר של השדים האדומים, פול סקולס, מצא את האשם מבחינתו ואמר בשידור בטלוויזיה: "אתלטיקו לא קבוצה טובה יותר מיונייטד, אבל יש לה מאמן מנוסה יותר. אם סימאונה היה מאמן את יונייטד היא הייתה מנצחת את המשחק. הדבר הראשון שהמועדון הזה צריך לעשות הוא להביא מאמן מתאים, מאמן שזכה בתארים וכזה שיפחיד את השחקנים. לתת לו שנתיים או שלוש כדי לבנות סגל של שחקנים שיאתגר את הגדולות”.
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב
כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב
כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב
(רויטרס)
דויד דה חאה סיכם בסיום את האכזבה: "ערב קשה למועדון, לנו ולאוהדים. אנחנו נמצאים כרגע במצב מאוד קשה, אני מאוד עצוב. אני מאמין שהמועדון הזה עוד יחזור לימיו הגדולים לא היינו מספיק טובים, לא הצלחנו לייצר מספיק הזדמנויות”. הספרדי גם הביע את דעתו על השיפוט ואמר: “אני לא רוצה להגיד שום דבר על השופט, אני חושב שכולם צפו במשחק. שום דבר כבר לא יכול להשתנות עכשיו".
משמעות ההדחה בישרה כי למעשה מנצ’סטר יונייטד תסיים עונה חמישית ברציפות ללא תואר (מאז הזכייה בליגה האירופית) וזהו הרצף הארוך ביותר שלה מזה 40 שנה. בנוסף, הייתה זו הפעם הראשונה שרונאלדו מודח בשלב נוק אאוט מול אתלטיקו מדריד, אחרי שכיכב מולה פעמים רבות במדי ריאל. בשנה השנייה ברציפות CR7 וליאו מסי לא יופיעו ברבע הגמר.
בכר: נצטרך להרים את הרמה