3 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
(רויטרס)
אם מישהו חשב שחזרתו של כריסטיאנו רונאלדו, “מר ליגת האלופות”, למנצ’סטר יונייטד, תחזיר את הקבוצה לחצי גמר המהפעל אחרי 11 שנים – הוא התבדה אמש (שלישי) כשהשדים האדומים הפסידו בבית 1:0 לאתלטיקו מדריד והודחו מהמפעל כבר בשמינית הגמר עם 2:1 בסיכום שני המשחקים.
רונאלדו, בדיוק כמו ליאו מסי, לא יהיה ברבע גמר ליגת האלופות זו השנה השנייה ברצף וגם לא יזכה בתואר בעונתו הראשונה חזרה במנצ’סטר. עבור האוהדים המקומיים זה הרבה יותר גרוע שכן זו תהיה העונה החמישית ברצף שהמועדון לא זוכה בתואר – הרצף הכי גרוע מאז אמצע שנות השבעים של מאה הקודמת.
מאמן האנגלים ראלף ראנגניק מצא את האשם בהפסדים בסיום כשפנה את האצבע לשופט ואמר: “כל הזמן היה מישהו שנשכב על הדשא. הייתי אומר שגם היו כמה החלטות שיפוט מפוקפקות. לא הייתי אומר שהן היו מכריעות, אבל בוודאי שהשופט נפל לעיתים קרובות מדי במלכודות בזבוז הזמן שלהם”.
3 צפייה בגלריה
ראלף ראנגניק זועם
ראלף ראנגניק זועם
ראלף ראנגניק זועם
(רויטרס)
אבל לא כולם קיבלו את התלונות של המאמן הגרמני בהבנה והיו מי שסימנו לא את השופט, אלא את המאמן עצמו. אחד מאלה שלא ריחמו על ראנגניק היה אקס יונייטד פול סקולס, שאמר אחרי המשחק: “אני פשוט לא מבין איך בחרו דווקא אותו להיות מאמן מנצ’סטר יונייטד לחצי שנה. אם סימאונה היה מאמן יונייטד, הם היו עולים”.
חברו של סקולס למנצ’סטר יונייטד הגדולה, ריו פרדיננד, הביע את דעתו לגבי ההבדל בין הקבוצות ובכך הביע גם הוא ביקורת על ראנגניק: “אתלטיקו נראתה כמו חבורה של שחקנים אמינים שיעשו כל דבר שהמאמן ביקש מהם. הם מבינים את העבודה והם עבדו יחד כקבוצה. מנצ’סטר יונייטד נראתה כמו חבורה של שחקנים שמביטים אחד על השני ותוהים מי ישלוף שפן מהכובע”.
3 צפייה בגלריה
שחקני יונייטד מאוכזבים
שחקני יונייטד מאוכזבים
שחקני יונייטד מאוכזבים
(רויטרס)
בינתיים, נראה שביונייטד חושבים קדימה אחרי ההדחה ובגרמניה פורסם הבוקר שהשדים האדומים כבר פנו לסוכן העל הישראלי פיני זהבי בעניינו של חלוץ באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי, שמסיים חוזה בקיץ הבא וכבר דווח שיימכר בקיץ הקרוב אם הוא לא יאריך את חוזהו בשורות אלופת גרמניה. כמו כן בתקשורת הבריטית פורסם שהשדים האדומים מעוניינים לבצע שינוי בעמדת המאמן והמועמד מספר 1 כרגע הוא תומאס טוכל, מאמן צ’לסי, שנמצאת בתקופה מאתגרת של חוסר וודאות בעקבות המלחמה בין רוסיה לאוקראינה.
כל השערים מעונת הבכורה של רונאלדו בריאל