2 צפייה בגלריה
לפחות האצטדיון יהיה מוכן לאלופות
לפחות האצטדיון יהיה מוכן לאלופות
לפחות האצטדיון יהיה מוכן לאלופות
(אורן בן חקון)
אצטדיון טדי ישופץ וגם הארנה תשודרג, כך עולה מאישור תוכנית העבודה של החברה העירונית "אריאל" לשנת 2022 בסך כולל של כ-200 מיליון שקלים. לפיה, עיריית ירושלים ומשרד התרבות והספורט יקדמו שיפוץ רחב היקף באצטדיון טדי, שיותאם לאירוח משחקים בינלאומיים בשלב הבתים של ליגת האלופות והליגה האירופאית ומשחקי נבחרות, על פי התקן הבינ"ל והדרישות של אופ"א. ראוי להדגיש כי התקציב שאושר, כולל את פעילות חברת 'אריאל' לאורך כל השנה הנוכחית ובה הפקת עשרות מופעים, פסטיבלים, הפקות בינלאומיות, אירועי תרבות ברחבי העיר ועוד.
במסגרת השיפוץ, תשודרג משמעותית קומת השחקנים ובה חדרי ההלבשה ומנהרת השחקנים, תותקן מערכת תאורת לד חכמה ראשונה מסוגה בישראל שתאיר את כר הדשא, מתחם האירוח יעוצב בסטנדרטים אירופאיים, יוחלפו הכיסאות ביציע הצפוני ויבוצע שדרוג תשתיות. כמו כן, תוקם לראשונה באצטדיון שדרת מסחר חדשה מתחת ליציע הצפוני.
באשר לארנה, יבוצע שדרוג תשתיות ומערכות, כולל שיפור האקוסטיקה, חידוש מערך המצלמות ומתחם האירוח, המצטרפים להחלפת מערכת התאורה לתאורת לד מתקדמת, שהושלמה לאחרונה. בנוסף לכך, תוקם שדרת חנויות חדשה בחזית ההיכל ותוכשר הכניסה הראשית לקראת פתיחת אולם אירועים/מסעדה שמתוכננת בקומה העליונה.
הפועל חיפה מנצחת את הפועל ירושלים 71:73
שר התרבות והספורט חילי טרופר אמר: “שיפוץ אצטדיון טדי והארנה הוא חלק חשוב מתוכנית המתקנים הלאומית 2030 של משרד התרבות והספורט. אנו נמשיך לפעול על מנת שמדינת ישראל תעמוד בטופ העולמי ותוצב כמועמדת עולמית לאירוח טורנירים ואירועי ספורט בינלאומיים גדולים נוספים בישראל ובירתה ירושלים".
משה ליאון, ראש העיר ירושלים ויו"ר דירקטוריון 'אריאל', אמר: "תוכנית העבודה מסמנת את המטרה שלעברה צועדת העיר ירושלים – בירת התרבות והספורט של מדינת ישראל. בירושלים התקיימו, מתקיימים ויתקיימו בעתיד מיטב האירועים, המופעים ותחרויות הספורט בסטנדרטים בינלאומיים, כיאה לעיר בירה מפותחת, משגשגת ושוקקת חיים, כשהראשונים ליהנות מכך הם תושבי העיר והמבקרים בה. נמשיך לפעול לקידומה של ירושלים ולהצבתה בקדמת הבמה ובשורה אחת עם ערי בירה מרכזיות בעולם".
2 צפייה בגלריה
היכל פיס ארנה לפני המשחק
היכל פיס ארנה לפני המשחק
היכל פיס ארנה לפני המשחק
(רפי בן חקון)