1 צפייה בגלריה
תומר חמד
תומר חמד
תומר חמד
(אינסטגרם)
# אחרי ניצחון בודד בארבעה משחקים, ווסטרן סידני וונדררס ותומר חמד חזרו היום (רביעי) בצהריים לנצח עם 1:2 על אדלייד יונייטד מצמרת הליגה האוסטרלית. החלוץ הישראלי שהחל את המשחק על הספסל, נכנס כמחליף ושיחק 17 דקות בשורות המנצחים.
אדלייד דווקא פתחה נהדר ועלתה ליתרון מוקדם משער של קרייג גודווין בכדור חופשי נהדר בדקה השמינית, אבל ההמשך היה של ווסטרן סידני: רמי נג'ארין השווה (26) אחרי כדור עומק נהדר של קיאנו באקוס וקבע את תוצאת המחצית, ופיליפ קנקאר השלים את המהפך מקרוב רבע שעה מהסיום, שתי דקות אחרי כניסתו של חמד.
בעקבות הניצחון, חמד ו-ווסטרן סידני עלו למקום השמיני עם 18 נקודות, מרחק שלוש בלבד מסידני שנמצאת במקום השישי המוביל לפלייאוף. בנוסף, לחלוץ וחבריו יש משחק אחד פחות מאשר לסידני. אגב, ביום ראשון שוב ווסטרן סידני תפגוש את אדלייד, הפעם בבית.
ווסטרן סידני של תומר חמד עם מהפך דרמטי!
# באוסטריה, אליאל פרץ ותאי בריבו פגשו עם וולפסברגר את זלצבורג בחצי גמר הגביע המקומי, אך נכנעו בתום דו קרב פנדלים אחרי שפרץ השלים 120 דקות וברירו נכנס כמחליף בדקה ה-74 והוחלף בדקה ה-118. קבוצתם של הישראלים פתחה נהדר את ההתמודדות ועלתה ליתרון כבר בדקה השנייה אחרי שער של מת’אוס טאפרנר, אבל בדקה ה-77 בנג’אמין ססקו קבע שוויון וגרר את המשחק להארכה.
בהארכה אף קבוצה לא הצליחה למצוא את ההכרעה וכובש השער של זלצבורג, ססקו, קיבל כרטיס אדום בדקה ה-117, אבל וולפסברגר לא הצליחה לנצל את היתרון המספרי עד הסיום. אליאל פרץ כבש בדו קרב הפנדלים, אך זה לא הספיק לקבוצתו, שהפסידה 5:4 והודחה מהגביע.
# בקפריסין עומרי אלטמן המשיך את המסע שלו עם א.א.ק לרנקה ופתח בהרכב ברבע גמר הגביע מול סוטיראס מהליגה השנייה. המשחק הוכרע למעשה כבר במחצית הראשונה כשלרנקה הובילה 0:4 בהפסקה והקשר הוחלף עם פתיחת המחצית השנייה כחלק מחילוף משולש. בסיום ניצחה לרנקה 0:8 בתצוגת תכלית גדולה.
# באיטליה יונתן כהן נכנס כמחליף בדקה ה-77 וגם ספג כרטיס צהוב, בהפסד פיזה 2:0 לאסקולי. קבוצתו, שהגיעה למשחק מהמקום הראשון, ירדה למקום השלישי בסרייה ב’ כשהיא רחוקה נקודה מקרמונזה הראשונה ושווה בנקודותיה (55) ללצ’ה השנייה.
# גם שי פרל שיחקה היום, כאשר ערכה את הופעתה השנייה והראשונה בהרכב, במדי זאנד מהבונדסליגה. קבוצתה, שנמצאת במקום הלפני אחרון בליגה, הפסידה 2:1 לוולפסבורג אחרי שכבר הובילה עליה. הבלמית הישראלית פתחה כאמור בהרכב והוחלפה בדקה ה-55, בזכות הניצחון הזאבות עלו למקום הראשון.