3 צפייה בגלריה
אלישע לוי
אלישע לוי
אלישע לוי
(עמרי שטיין)
הפועל חיפה חזרה היום (רביעי) לאימונים ולהכנות למשחק החשוב ביום ראשון בסמי עופר מול בית"ר ירושלים במסגרת המחזור הראשון של הפלייאוף התחתון, תחת הדרכתו של מאמן הקבוצה אלישע לוי.
למרות חילוקי הדעות בין בעלי תפקידים במועדון לבין יואב כץ לגבי השארתו של לוי בתפקיד, במיוחד על רקע היכולת החלשה שהציגה הקבוצה במשחק האחרון מול הפועל באר שבע בו נראה היה שהשחקנים חסרי אנרגיות לחלוטין, לצד העובדה שהקבוצה זכתה בשלושה ניצחונות בלבד ב-18 משחקי הליגה האחרונים ולא עמדה ביעד של עלייה לפלייאוף העליון, במועדון השלימו עם החלטתו של כץ שלא לבצע זעזוע.
"כל אחד מאיתנו אמר ליואב כץ את דעתו, אבל ברגע שכץ החליט להשאיר את אלישע כולנו עומדים מאחוריו ומרגע זה אנחנו צריכים להסתכל על טובת הקבוצה והמשחק מול בית"ר", אמרו בחיפה.
3 צפייה בגלריה
אלישע לוי
אלישע לוי
אלישע לוי
(עמרי שטיין)
שחקני החיזוק שהוצעו מהליגה האוקראינית ירדו מהפרק מסיבות שונות ויש ניסיון לחפש זרים אחרים בתפקיד הקשר האחורי. עם זאת, ברור שכל קשר שיגיע יהיה כזה שהיה ללא קבוצה בשלושת החודשים האחרונים ולא שיחק, דבר שמן הסתם לא ממש יוסיף לקבוצה מבחינה מקצועית.
בינתיים, מי שאמור לחזור להרכב מול בית"ר ירושלים הוא נעם כהן, שחוזר מהיעדרות בשל כרטיסים צהובים. אנשי הצוות הרפואי של הקבוצה ינסו להכשיר למשחק גם את ניסו קפילוטו. בבדיקת MRI שערך סער פדידה, התברר כי השחקן סובל מרגישות קלה בגידי המפשעה והוא יחזור לפעילות בשבוע הבא.
בתוך כך, במסגרת פעילות המועדון בקהילה והפעם לרגל חג הפורים, ביקרו היום שחקני הפועל חיפה והצוות המקצועי והניהולי בבית החולים לילדים ע"ש רות רפפורט שליד רמב"ם. השחקנים ביקרו במחלקת הילדים וחילקו משלוחי מנות, אוזני המן וחולצות עידוד לילדים המאושפזים. קפטן הקבוצה דור מלול אמר: "שמחים לחזור לכאן ולשמח את הילדים לאחר הפסקה של שנתיים בגלל הקורונה. זוהי זכות גדולה לשמח ילדים המאושפזים בבית חולים".
3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חיפה
שחקני הפועל חיפה
שחקני הפועל חיפה
(באדיבות המועדון)
הכירו את כוכב אליפות התיכונים בכדורגל