2 צפייה בגלריה
יניב אשכנזי  (מערכת ONE)
יניב אשכנזי  (מערכת ONE)
יניב אשכנזי (מערכת ONE)
(פרטי)
לאחר כ-16 שנים בתפקידו כמנהל היחידה לספורט תחרותי, התאחדות 'אילת' הודיעה על סיום תפקידו של ד"ר איציק בן מלך ומינויו של יניב אשכנזי כמנהל היחידה הבא. הוא ייכנס לתפקידו ב-1.7.2022 ויחליף את בן מלך לאחר "משחקי העולם" שייערכו בברמינגהאם (יולי 2022).
לאשכנזי תואר שני (MEMOS) במנהל ספורט בכיר, משמש כמנהל תחום הישג ביחידה לספורט הישגי במכון וינגייט, וכן כמרצה בבית הספר למאמנים ומדריכים, גם כן בוינגייט. אשכנזי ליווה בשנים האחרונות את ספורטאי הועד האולימפי בהכנותיהם למשחקים האולימפיים ואף שימש כראש המשלחת , בין היתר , למשחקי אירופה ואף למשחקי החורף ב-2018 ו-2022.
ד"ר איציק בן מלך, מראשי הספורט ההישגי בישראל, נכנס לתפקידו בהתאחדות "אילת" לפני כ-16 שנים ובמהלך השנים הקים את היחידה לספורט תחרותי אשר הכינה וליוותה את ספורטאי "אילת" בכל התחרויות הבינ"ל שלהם, וזאת לצד קידום ופיתוח כל נושא ההדרכה והאימון, כאשר בתקופתו הוכשרו אלפי מדריכים ומאות מאמנים בענפי הספורט שאינם אולימפיים.
2 צפייה בגלריה
איציק בן מלך
איציק בן מלך
איציק בן מלך
(שחר גרוס)
בנוסף, ד"ר בן מלך היה כבר שותף ל-4 "משחקי עולם" ולא יסיים את תפקידו, בטרם ילווה מקצועית את משלחת ישראל גם למשחקי ברמינגהם 22, כאשר זו תהא המשלחת הגדולה והאיכותית ביותר שייצגה עד היום את מדינת ישראל והתאחדות 'אילת' ב"משחקי העולם".
אריק קפלן, מנכ"ל ונשיא "אילת" בירך: “אנו מברכים את יניב אשכנזי על בואו ל"אילת". אין לנו ספק כי מקצועיותו, לצד הניסיון שצבר בעבודותיו הקודמות ובהם בהתאחדות הספורט לבתי ספר, באקדמיה וכמובן ביחידה לספורט הישגי במכון וינגייט, ישמשו את ספורטאינו כמו גם את איגודי "אילת" וזאת בדרך להמשך השגת שיאים חדשים”.
עוד הוסיף קפלן: “אנו מודים לד"ר איציק בן מלך, אשר הקים את היחידה לספורט תחרותי והוביל אותה ובמסגרתה את ספורטאי "אילת" למדליות באליפויות בינ"ל, באליפויות אירופה ועולם וכמובן לתשע מדליות ב"משחקי העולם". אין לנו ספק כי תרומתו של ד"ר בן מלך להתמקצעותם של הספורטאים שאינם אולימפיים תירשם בספרי ההיסטוריה של "אילת". אנו משוכנעים כי לאחר "משחקי העולם" נמצא את הדרך להודות לו על תרומתו הגדולה וכמובן משוכנעים כי נמשיך לעבוד ולשתף פעולה גם בעתיד”.
השער העצמי של אקס מכבי ת"א