4 צפייה בגלריה
אופיר דוידזאדה
אופיר דוידזאדה
אופיר דוידזאדה
(עמרי שטיין)
מכבי תל אביב ערכה היום כמיטב המסורת ביקור בבית החולים אסף הרופא, המרכז הרפואי שמיר בראשל”צ, ובאו לשמח ילדים המאושפזים, חילקו להם חבילות שי ואף אוזני המן מיוחדות באדיבות פיצה פרגו הנותנת חסות למועדון.
לאחר הביקור, המגן אופיר דוידזאדה אמר: ״כשחקן כדורגל זה הכי מבורך שיש את היכולת לשמח, זה עולם ומלואו, זו אחת המטרות החשובות וזה הכי כיף בעולם. זו זכות חד משמעית, כשחקן כדורגל יש השפעה על אנשים, חלק מזה גם בבתי חולים, ואם יש לי את ההשפעה לעשות טוב זה מאוד חשוב, אני מרגיש מבורך וצריך לנצל את זה לטובה”.
על המצב של הקבוצה אמר: “כרגע הכדורגל בצד, הכי חשוב בעולם זה לשמח את הילדים, זה משהו חשוב ומבורך לא פחות. המשחק מול סכנין בשבת? כמועדון וכקבוצה תמיד האמנו, גם ב-15 הפרש, זה המועדון, זו הדרך וזאת הרוח, תמיד לשאוף להכי טוב. אנחנו יודעים שאם בפלייאוף לא נופיע כמו שהיה בליגה הסדירה לא עשינו כלום. זה משחק קריטי, כל איבוד נקודות הוא קריטי. באים לנצח, צריכים את הקהל, מאמין שיבואו, הם מבינים את חשיבות המשחק ואני מצפה לאצטדיון מלא”.
4 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי ת"א
אוהדי מכבי ת"א
אוהדי מכבי ת"א
(ראובן שוורץ)
התחושה שהקהל חזר: “זה אומר שאנחנו עושים עבודה טובה. כשהקהל מגיע, מרגיש שמשהו טוב קורה למועדון, והקהל מעריך את זה. קהל זה דבר בלתי נפרד מכל מועדון, במיוחד ממכבי תל אביב שיש לה קהל ענק. זה כוח מטורף וכשהם איתנו זה מביא תוצאות. אין ספק שאנחנו צריכים אותם”.
על השינוי תחת מלאדן קרסטאיץ’: “הוא בא מאוד נקי לקבוצה, רואים שכל מה שהוא עושה – יש חשיבה מאחורי זה. זה מביא תוצאות על המגרש, אני חושב שקבוצה רב גונית וגמישה זה דבר שהוא טוב ויפה, כי לקבוצות שנגדנו קשה יותר. אין ספק שהצוות עושה פה עבודה מדהימה”.
4 צפייה בגלריה
מלאדן קרסטאיץ'. החזיר את הקבוצה לחיים
מלאדן קרסטאיץ'. החזיר את הקבוצה לחיים
מלאדן קרסטאיץ'. החזיר את הקבוצה לחיים
(ראובן שוורץ)
על האחריות שלו כשחקן הגנה אמר: “אני חושב שמכבי ת”א צריכה להיות קבוצה יוזמת והתקפית, אני מאוד אוהב את זה, כשחקן הגנה אני לא בורח מאחריות ומבין את העבודה. זו לא רק רביעיית הגנה, כל הקבוצה עושה הגנה, כל אחד לוקח אחריות על המגרש ורואים את זה בתוצאות האחרונות”.
על הבמה שהוא מקבל כמגן שמאלי והכושר שלו: “אני מרגיש את זה, אני מרגיש טוב יותר מבחינה אישית והביטחון העצמי. קיבלתי הזדמנות פז מבחינתי אחרי שלוש שנים שדשדשתי בין הרכב לספסל, הבנתי שיש פה הזדמנות שיכולה להעיף אותי פה קדימה בקריירה, ואני שמח שאני עושה את זה. יש עוד משחקים כדי לסיים את העונה כמו שאני רוצה לסיים, יש לי מטרה קבוצתית ואישית”.
4 צפייה בגלריה
דוידזאדה ויובאנוביץ' חוגגים עם פריצה
דוידזאדה ויובאנוביץ' חוגגים עם פריצה
דוידזאדה ויובאנוביץ' חוגגים עם פריצה
(ראובן שוורץ)
מאיפה הגיעה לו ההבנה שהקריירה שלו דעכה: “כשחקן הבנתי את זה בשנים האחרונות – פעם אתה למעלה ופעם אתה למטה. יש מקרים שאתה מוצא את עצמך לא בעניינים. ככל שעברו האימונים הבנתי כמה אני חזק מנטלית וזה עשה לי טוב. כשקיבלתי את ההזדמנות הייתי רגוע כי ידעתי שברגע שאקבל אותה, אהיה שם. ידעתי שהכול זה בחירה שלי. רואים את זה על הדשא, אני מרגיש את זה. מנטליות מבחינתי זה חלק בלתי נפרד מהכדורגל. כשאתה חזק מנטלית, אתה תהיה תמיד טוב, ואני אומר את זה כל הזמן”.
על הזימון לנבחרת והתהליך שעבר: “חלום של כל שחקן לייצג את המדינה. אני מאוד מקווה שאהיה על הדשא, זאת החלטה של הצוות המקצועי והכול אקבל בהבנה. תמיד עושה טוב לקצור את הפירות אחרי שעובדים קשה, אני יודע שצריך לשמור את הרגליים על הקרקע. אנחנו רוצים לזכות באליפות, הלוואי”.
אלון חזן מדבר לקראת המשחק הבא של הנבחרת