1 צפייה בגלריה
מגיע לב"ש. אנטוניו בלקני
מגיע לב"ש. אנטוניו בלקני
מגיע לב"ש. אנטוניו בלקני
(רויטרס)
הפועל ב"ש מתחזקת: הקומבו גארד אנטוניו בלקני (25, 1.93) ששיחק בעבר בשיקגו בולס, מצטרף לקבוצה הדרומית. בב"ש החליטו להחתימו למרות שבחודש מאי בשנה שעברה הוא עמד מאחורי ניסיון לארגן שוד בנשק. הוא הואשם אז בשני סעיפים של שוד, אחזקת נשק ותקיפה, ונטען אז כי הזמין לביתו שני אנשים למשחק קלפים ואז הזמין קבוצת אנשים נוספת לשדוד אותם.
דניאל רביץ, המנהל הספורטיבי של ב"ש, אמר על הרכש: "עקב מקרה מצער שקרה בארה״ב, בו היה חשד כי אנטוניו מעורב בו לכאורה, הוא נעצר, אך לא הואשם ונוקה מכל חשד. ביצענו כמועדון את כל בדיקות הרקע שאפשר והבנו שמדובר בחבר מדהים לקבוצה שדוחף תמיד את עצמו ואת החברים להיות הכי טובים שיש.
"נוצר למועדון חלון הזדמנויות להחתים את אנטוניו בכדי לעזור לקבוצה להשיג את המטרות שהצבנו על מהלך שיעזור לקבוצה להתמודד עם לוח המשחקים הצפוף. הוא יצטרף לסגל הקבוצה הקיים ויחד נמשיך לעשות את כל המאמצים להמשיך ולהתקדם בכדי לסיים את העונה בצורה הכי טובה שאנו יכולים״.
את העונה הנוכחית פתח בלקני בבחריין, שם שיחק עד לפני מספר ימים בשורות אל אהלי. הוא בוגר אונברסיטת לואיזיאנה, במדיה העמיד ממוצעים של 17.2 נקודות ו-4.8 ריבאונדים והוא ויתר על שנתיים נוספות במכללות לפני שהגיע ל-NBA. בעונת 2017/18 הגארד קלע 7.9 נקודות בממוצע ב-19 משחקים בשיקגו ובהמשך העונה עבר לווינדי סיטי, הקבוצה של הבולס בליגת הפיתוח, שם סיים כקלע הבולט עם 32 נקודות למשחק ונבחר לרוקי השנה.
בעונת 18/19 חזר בלקני לשיקגו וקלע 7.5 נקודות ב-56 משחקים. את העונה שלאחר מכן הוא עוד פתח בבולס, אך שוחרר ועבר לליגה הסינית, שם העמיד ממוצעים של 34.8 נקודות ו-8 ריבאונדים בג'יאנגסו.
בקושי: מכבי ת"א מנצחת את נס ציונה 89:93