2 צפייה בגלריה
גיא פניני
גיא פניני
גיא פניני
(ראובן שוורץ)
גיא פניני הוא מלך השלשות הבלתי מעורער של ליגת ווינר סל בפעם השנייה ברציפות, אחרי שקטף את התואר במסגרת גמר התחרות באולסטאר 2022, בו גבר על מייקל בריסקר מהפועל גלבוע גליל.
שחקנה הוותיק של הפועל חולון, שקטף את התואר גם בתחרות שנערכה לפני שנתיים, פוסט מגיפת הקורונה, הגיע לגמר עם תוצאה פחות טובה מזו של יריבו מהגלבוע, אך סיפק הופעה מרשימה עם 21 קליעות מחוץ לקשת.
מיד אחריו עלה בריסקר לפרקט אבל השחקן בן ה-24 לא עמד בלחץ ואחרי שסיפק הופעה מרשימה במוקדמות, הוא הצליח לייצר רק 11 קליעות מוצלחות וכבר בשלב מוקדם היה ברור שלא יאיים על הניצחון של האלוף המכהן.
2 צפייה בגלריה
מייקל בריסקר
מייקל בריסקר
מייקל בריסקר
(ראובן שוורץ)
בנוסף לתחרות השלשות, גם תחרות ההטבעות התקיימה לאחר משחק הקבוצות של גיא פניני וג’ייקובן בראון. בתחרות עצמה השתתפו: ג’יי פי טוקוטו (הפועל תל אביב) אייק אירייבו (הפועל גליל עליון), ג’יילן ריינולדס (מכבי תל אביב), טיוס באטל (הפועל גלבוע גליל), סקוטי ג’יימס (הפועל חיפה) וסימיסולה שיטו (עירוני נס ציונה).
לאחר קרב מותח שכלל מהלכים מרשימים, רק שני שחקנים הצליחו להעפיל אל גמר ההטבעות. טוקוטו וג’יימס קיבלו את מספר הנקודות הגבוה ביותר מבין כל המשתתפים, כשגם במעמד הגמר הם הרשימו, אך לבסוף היה זה שחקנה של הפועל ת”א שקטף את תואר מלך ההטבעות של ליגת ווינר סל.