3 צפייה בגלריה
ראסל ווסטברוק ולברון ג'יימס חוגגים
ראסל ווסטברוק ולברון ג'יימס חוגגים
ראסל ווסטברוק ולברון ג'יימס חוגגים
(רויטרס)
אחרי שלושה הפסדים רצופים, לוס אנג’לס לייקרס חזרה למסלול הניצחונות עם 123:128 דרמטי בהארכה על טורונטו, שיפרה עמדות במאבק על הכרטיס לפליי אין וראתה את שני הכוכבים שלה, לברון ג’יימס וראסל ווסטברוק, לוקחים אחריות ברגע האמת.
הקבוצה מ-LA כבר הייתה בדרך הבטוחה להפסד כאשר נקלעה לפיגור של 3 נקודות עם פחות מ-20 שניות על השעון וכאשר הכדור בידיים של הראפטורס, אך בדיוק ברגע האמת ראסל ווסטברוק הרים הילוך והתעשת אחרי החטאה קשה שניות קודם לכן, כאשר חטף את הכדור וקבר שלשה גורלית שקבעה 116:116 פחות משנייה לסיום ושלחה את המשחק להארכה.
ווסטברוק סיים את המשחק עם הטריפל דאבל העשירי שלו העונה, כאשר סיפק 22 נקודות, 10 אסיסטים ו-10 ריבאונדים, בעוד לברון ג’יימס תרם 36 נקודות, תשעה ריבאונדים ושבעה אסיסטים וזקוק כעת ל-20 נקודות בלבד על מנת לעקוף את קארל מלון האגדי ולעלות למקום השני בטבלת הקלעים ב-NBA בכל הזמנים ולהתקרב עוד קצת לשבירת שיאו של קארים עבדול ג’באר.
3 צפייה בגלריה
ראסל ווסטברוק
ראסל ווסטברוק
ראסל ווסטברוק
(רויטרס)
לברון ג’יימס התייחס למהלך הקלאץ’ של ווסטברוק והחמיא לחברו לקבוצה: “הסתכלתי על הרגליים של ראסל בזמן הזריקה כדי לוודא שהוא זורק שלשה, הוא דרך על הקו, אבל אז גרר את הרגל אחורה לפני הזריקה. הוא הוכיח IQ גבוה במהלך הזה עם זריקה גדולה של שחקן גדול שמגיע במאני טיים”.
3 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
(רויטרס)
ראסל ווסטברוק התייחס לכמות הנקודות של קינג ג’יימס ולאחר מכן, גם לעונת הבכורה הלא פשוטה שלו ב-LA: “לי יש 23,000 נקודות, מה תגידו על זה? דרך כל התהליך מאז הגעתי ללייקרס, כל העונה היו עליות ומורדות, טוב ורע, אני נשען המון על האמונה שלי בעצמי ובקבוצה. זה מאוד חשוב שאשמור על אמונה ונאמנות לזה שבסופו של דבר זה יעבוד לנו, משחקים כאלה הם הסיבה שנארתי נאמן לאמונה שלי”.
הנבחרת של בראון גברה על הנבחרת של פניני