2 צפייה בגלריה
קובי רפואה
קובי רפואה
קובי רפואה
(איציק בלניצקי)
הפועל תל אביב המשיכה לאכזב הערב (שבת), כאשר ספגה הפסד 3:0 ממכבי חיפה ומאזנה כעת עומד על ניצחון אחד בלבד מתוך שמונת משחקי הליגה האחרונים. האדומים יכולים להתנחם בכך שמדובר במשחק מול האלופה בסמי עופר, אבל בקצב הזה יהיה קשה להם לאיים על המקום הרביעי.
מאמן הפועל ת”א, קובי רפואה, אמר בסיום: “כמובן שאני מאוכזב, אני חושב שחוסר הניסיון של כמה שחקנים השפיע על המשחק היום, אני חושב שהגול הראשון והשני זה מתנות שלנו. מכבי חיפה הגיעה ל-4-3 מצבים וכבשה שלוש, אנחנו גם הגענו למצבים טובים ולא הצלחנו להבקיע. המטרות זה המקום הרביעי, נכון שזה נראה רחוק והפסדנו היום, אבל נשחק עד הסוף כדי להשיג את המקום הרביעי”.
על פלומין, שהיה מהטובים בקבוצה: “רציתי להחליף אותו כי פחדתי. אני חושב שהוא היה מצוין היום, אני אף פעם לא מתרץ אבל המון שחקנים לא שיחקו, היו המון שחקנים חסרי ניסיון ושחקני נוער בספסל. אני לא מתרץ, מה שקבע את המשחק זה שהם הגיעו ל-4-3 מצבים וכבשו שלושה שערים ואנחנו גם הגענו ל-4-3 מצבים ולא הצלחנו להבקיע. אני חושב שלא התבטלנו והיינו במשחק, אבל התוצאה היא 0:3 אז זה נשמע ‘על מה אני מדבר’”.
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ת"א מאוכזבים
שחקני הפועל ת"א מאוכזבים
שחקני הפועל ת"א מאוכזבים
(עמרי שטיין)
על יגאל בקר: “זה משחק ראשון שלו, לשחק פה מול 30,000 צופים, נצטרך לחזק אותו ולחבק אותו כי כרגע אין לנו שום ברירה אחרת. ברור שלא בגללו הפסדנו, אני לא מאשים אף שחקן. מי שאחראי לתוצאות זה אני המאמן, שחקנים נתנו את ה-100% שלהם ואין לי טענות מהם, נצטרך להמשיך קדימה ולהביא תוצאות בפלייאוף”.