3 צפייה בגלריה
אבי אבן
אבי אבן
אבי אבן
(איציק בלניצקי)
מכבי תל אביב רשמה הערב (ראשון) את משחקה ההתקפי הטוב ביותר העונה כשקלעה לא פחות מ-113 נקודות והביסה את הפועל גליל עליון 82:113 במשחק שפתח את המחזור ה-21 בליגת ווינר סל.
מאמן מכבי ת”א אבי אבן אמר בסיום: “אני מרוצה מהאינטנסיביות וזה שלא היו יותר מדי ‘דרופים’ במהלך המשחק, אנחנו מדברים על זה הרבה, ייצרנו עקביות במהלך המשחק ברמה ההגנתית, ברמת השטף של המשחק. זו צריכה להיות דרך החיים שלנו, בלי קשר לשאלה אם זה יורוליג או ליגה ישראלית, זו צריכה להיות דרך חיים, כל משחק להגיע ולתת את כל מה שאפשר, לשחק חזק, אגרסיבי, אינטנסיבי. עשינו עוד פעם 24 אסיסטים על 10 איבודים שזה אחלה”.
על סורקין, שנתן משחק נהדר: “רומן היה היום נהדר, ג’ייק עשה עבודה יוצאת מהכל, דריק, ג’יילן, כל מי שדרך על המגרש היום בא לתת עבודה. אני שמח בשביל רומן, רומן בחור מדהים ועובד קשה ואני שמח, אבל אני שמח בשביל כולם, כל מי שעלה על המגרש”.
אבן: ״באנו עם אנרגיות טובות למשחק״
לקראת המשחק הבא של הצהובים, מול מילאנו בשלישי, אמר המאמן: “אני מאמין בקבוצה הזאת. המקום הזה, עם הקהל שלנו, הוכחנו שאנחנו יכולים לנצח כל משחק, נעשה את העבודה שלנו, נבוא להסתכל בלבן של העיניים של כל קבוצה שמשחקת פה, ניצחנו פה את צסק”א וברצלונה, ככה אנחנו מתייחסים לזה. משחקים נגד קבוצות טובות, בטוח שהאנרגיות שהשחקנים יביאו והאנרגיות שהקהל יביא ליום שלישי, אנחנו באים למשחק כדי לנצח”.
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים
(איציק בלניצקי)
רומן סורקין, שהוביל את רשימת הקלעים עם 20 נקודות, אמר בסיום: “באנו מרוכזים עם אנרגיות טובות, שבעה שחקנים קלעו בדאבל-פיגרס, כולם שיחקו טוב, מסרנו את הכדור, כולם קלעו, שיחקנו קבוצתי וגם בריבאונד שלטנו וזה היה חסר לנו במשחקים האחרונים. את הרבע השלישי התחלנו לא טוב אבל התעשתנו מהר, חזרנו והרגנו את המשחק. היה 18 הפרש במחצית, אח”כ קצת ירד ואז ברחנו. אנחנו צריכים את הקילר אינסטינקט הזה”.
על שיתוף הפעולה עם ג’ייק כהן אמר סורקין: “אמרתי לסקוטי שאני מת לשחק איתו כי הוא מוסר מדהים, מוצא אותך במקומות הנכונים וכיף לשחק איתו”. על המקום שלו בסגל והרצון לשחק יותר: “אני מרגיש שכל משחק חשוב, יש הרבה משחקים, לפעמים אתה לא טוב, אבל יש לך זמן להתאושש מהר, זו עונה ארוכה, הרבה משחקים, צריך להיות טוב, בסוף זה סגל ארוך ומוכשר, אז יום אחד אני טוב, יום אחד מישהו. אחר. בסוף אנחנו קבוצה טובה”. לסיום לקראת מילאנו אמר: “אנחנו צריכים לבוא עם האנגיות האלה, אבי יכין אותנו וכל הצוות ואנחנו צריכים להמשיך”.
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים
(איציק בלניצקי)
מהצד השני המאמן המאוכזב ברק פלג דיבר בכנות: “הכי מאכזב זה שאפילו לא התחרינו, קרה לנו גם לפני שבוע עם נס ציונה, יש לנו נקודת שבירה, אנחנו לא בתקופה טובה אבל איך שלא נסובב את זה – 113 נקודות, לא משנה בכלל נגד מי תשחק, נשברנו די מוקדם, כבר ברבע השני וזה יותר מדאיג אותי מהכל. אין סודות, זה תקופות, אנחנו נכנסים לרצף של שלושה משחקים השבוע, יש תקופות שצריך להתעכב על הפסדים קשים אבל דווקא עכשיו צריכים להסתכל קדימה, להשאיר מאחור את המשחק הזה, יש הרצליה ביום רביעי וחולון בשבת ואח”כ הפועל ת”א. לא יעזור אם נבכה, כן ניגע בנקודות בעיקר בפן המנטלי של איך משפרים את זה”.