1 צפייה בגלריה
מייק מאלון
מייק מאלון
מייק מאלון
(רויטרס)
סוף לשמועות: העיתונאי אדריאן ווז’נארובסקי דיווח היום (רביעי) ב-ESPN כי מאמן דנבר נאגטס, מייק מאלון, סיכם על הישארותו בחוזה ארוך טווח. מאלון, שחוזהו הנוכחי יסתיים בעונה הבאה, מכהן בתפקיד כבר שבע שנים ואף הוביל את הקבוצה לגמר המערב ב-2020. לאחרונה הוזכר כמועמד למספר מועדונים ב-NBA אך כעת נראה כי הוא מאמין בפרנצ’ייז וינסה להוביל אותו לאליפות בשנים הקרובות.
מאלון מדורג במקום השלישי בתולדות דנבר עם 309 ניצחונות בקריירה. העונה הוא מוביל את הנאגטס למקום השישי במערב עם מאזן 30:43, זאת למרות היעדרותם של ג’מאל מארי ומייקל פורטר ג’וניור, שניים משלישיית הכוכבים של הקבוצה. דנבר שלישית באחוזי הקליעה מהשדה והשנייה באסיסטים. מאלון הוא גם המאמן היחיד בתולדות הליגה שהתגבר פעמיים על פיגור 3:1 בפלייאוף, כאשר עשה זאת פעמיים בדרך לגמר המערב ב-2020.
המאמן האמריקאי בן ה-50 החל את קריירת האימון שלו בליגה הטובה בעולם כבר בשנת 2003 בתור עוזר מאמן בניו יורק ניקס. בהמשך שימש בתפקיד זהה גם בקליבלנד, ניו אורלינס וגולדן סטייט. בעונת 2013 קיבל לראשונה את תפקיד המאמן הראשי בסקרמנטו קינגס ומאז 2015 הוא עומד על הקווים של דנבר.
מסע"ת לקראת גמר גביע המדינה לנשים