2 צפייה בגלריה
ווילבקין ונאנלי מרוצים
ווילבקין ונאנלי מרוצים
ווילבקין ונאנלי מרוצים
(איציק בלניצקי)
רגע לפני המפגש מול ריאל מדריד, בו תנסה לעשות עוד צעד משמעותי ביותר לעבר השגת המקום בפלייאוף, מכבי תל אביב גם קיבלה הערב (רביעי) חדשות טובות מכיוון ספרד, שם באסקוניה המקומית גברה 62:77 על פנרבחצ’ה והעלתה את סיכוי הצהובים להגיע למטרה הגדולה – מקום בשמינייה, וכנראה גם מעבר לכך, מקום 7.
אמנם על הנייר שתי הקבוצות עדיין יכולות לעבור את האלופה הישראלית, אבל לטורקים, שבדרך קבע גם מנוסים הרבה יותר במעמדים המכריעים, היה סיכוי טוב הרבה יותר וגם כמות משחקים גדולה יותר על מנת לעשות זאת. אולם כעת פנר ספגה את הפסדה ה-14 העונה באירופה מול 9 הפסדים, כשנותרו לה עוד חמישה משחקים.
מנגד, הבאסקים עלו ל-11:15 והם צריכים משהו באמת יוצא מגדר הרגיל לעבור את מכבי, שנמצאת עם מאזן 11:12. ווייד בולדווין הצטיין אצל המנצחת עם 24 נקודות, יאן וסלי, אחד הסנטרים הטובים וכמובן המנוסים באירופה, היה נקודת האור בצד הטורקי עם 15 נקודות ו-9 כדורים חוזרים.
2 צפייה בגלריה
מייק ג'יימס
מייק ג'יימס
מייק ג'יימס
(איציק בלניצקי)
במשחק המאוחר יותר הייתה זו מונאקו, שמסרבת לוותר על המקום ה-7. הקבוצה צרפתית, לה נותרו שלושה משחקים עד לתום העונה הסדירה ביורוליג, הביסה כמעט ללא קושי 72:92 את אולימפיאקוס בביתה ועלתה למאזן 13:12, האדומים מיוון שיהיו בפלייאוף נוצחו בפעם ה-9 מול 17 ניצחונות. מייק ג’יימס עם 25 נקודות היה מעל כולם אצל הצרפתים, משחק טוב של מוסטפה פאל (18 נק’ ו-6 ריבאונדים) לא הועיל לאורחים.
במפגש נוסף וחסר משמעות בין שתי קבוצות שלא יהיו בשמינייה, ליון-וילרבאן רשמה 68:72 ז’לגיריס קובנה בליטא, אלי אוקובו הצטיין אצל האורחים מצרפת עם שורה סטטיסטית מרשימה של 21 נקודות, 4 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.
מה נשאר לכל קבוצה: מכבי: ריאל (ב), פאו (ח), וילרבאן (ב), ברצלונה (ח) ופנר (ב) מונאקו: באסקוניה (ב), מילאנו (ח), אלבה (ב) פנרבחצ’ה: ברצלונה (ח), אלבה (ב), באיירן (ב), פאו (ב), מכבי (ח) באסקוניה: מונאקו (ח), ז’לגיריס (ב)
אבן: ״כולם היו מחוייבים אישית וקבוצתית״