1 צפייה בגלריה
מסי בתיאטרון
מסי בתיאטרון
מסי בתיאטרון
(מערכת ONE)
ליאו מסי הדאיג ארגנטינאים רבים לאחר ההצהרה שלו בסיום ניצחון האלביסלסטה על ונצואלה. הפרעוש ספק רמז על פרישה כאשר אמר שלאחר המונדיאל יצטרך לחשוב על הרבה דברים, אך בארגנטינה טענו שהכוכב שיהיה בן 35 ביוני הקרוב עדיין לא קיבל שום החלטה בנוגע לעתידו, ושיכול להיות שימשיך גם לאחר גביע העולם בקטאר.
דבר אחד בטוח והוא שבארגנטינה הפרעוש התקבל הרבה יותר טוב מאשר משחקו בפארק דה פראנס, אז ספג קריאות בוז מהאוהדים. לפי התקשורת בארגנטינה, הפרעוש מרוכז כרגע לחלוטין במונדיאל 2022 ולא רוצה לחשוב על מה יקרה לאחר מכן. אחרי שסוף סוף זכה בקופה אמריקה בקיץ האחרון, נשאר לו רק אתגר אחד וגדול במיוחד בקריירה העשירה שלו.
לאלביסלסטה יש משחק נוסף במוקדמות המונדיאל (כבר הבטיחה עלייה כמובן), כאשר היא תפגוש את אקוואדור. לאחר מכן, למסי יישארו רק משחקים במסגרת הליגה הצרפתית העונה, כשפ.ס.ז’ בדרך לאליפות. ארגנטינה לא הפסידה משחק מאז יולי 2019, כאשר העלתה את מאזנה ל-21 ניצחונות ותשע תוצאות תיקו מאז שנכנעה לברזיל בגמר הקופה לפני קרוב לשלוש שנים.
בתוך כך, הארגנטינאי יצר אירוע לא שגרתי בתיאטרון במולדתו, כשר הלך לראות את המחזה “אינמדורוס”. ברגע שהנוכחים במקום הבחינו שהפרעוש בקהל כולם הריעו לו ובסופו של דבר הוא אפילו עלה לבמה. צפו בקטע:
הכוכב האמיתי של ההצגה: ליאו מסי