1 צפייה בגלריה
בני רצון ז"ל
בני רצון ז"ל
בני רצון ז"ל
(הפועל מחנה יהודה)
כדורגלן העבר, בני רצון, הלך לעולמו. אחד מכוכבי הפועל מחנה יהודה, שזכתה לכינוי "ברזיל הקטנה", נפטר היום (ראשון) בגיל 78. הלוויה תתקיים בשעה 15:30 בבית העלמין סגולה שבפתח תקווה.
רצון ז"ל, נולד ב-1944 בשכונת מחנה יהודה שבפתח תקווה, עלה לקבוצת הבוגרים ב-1961 תחת המאמן, דוביד שוויצר, והיה אחד מכוכבי הקבוצה. ההיסטוריון אמנון מעבי סיפר: "הוא היה וירטואוז, שחקן מעולם אחר, מלך השערים בעונת העלייה לליגה הראשונה ב-1964/65 עם 21 שערים".
היסטוריון הכדורגל, ניסים קלדרון, הוסיף: “בני רצון ז"ל היה כוכב ‘ברזיל הקטנה’. השליטה שהייתה לו בכדור הייתה בלתי רגילה. חקוק בזיכרוני השער שהבקיע במסגרת גביע המדינה לשערו של שוער מכבי פ”ת, חיים בוך ז"ל. בני קיבל את הכדור במחצית המגרש, חלף כקוסם על פני שחקני ההגנה שהקיפו אותו ובדרך לכיבוש שער הניצחון חלף גם על פני בוך ומצא עצמו מול שער ריק. לאחר מכן הסתובב עם הכדור ושוב חלף על פני שחקני ההגנה וכשהגיע לקו ה-16, בעט באומנות לעבר חיבורי השער שנכנס להיסטוריה כשער הגדול שראיתי בחיי”.
לאורך כל הקריירה שלו שיחק בהפועל מחנה יהודה, עד שנת 1968. בשנה האחרונה נבחר לאחד מהשחקנים הגדולים בתולדות המועדון ההיסטורי במסגרת פרויקט "שדרת הכוכבים של מחנה יהודה" ושמו ניצב במגרש המיתולוגי בשכונה.