2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חולון חוגגים בסיום
שחקני הפועל חולון חוגגים בסיום
שחקני הפועל חולון חוגגים בסיום
(חגי מיכאלי)
״הצגה, משחק הרואי״, בחולון פשוט התמוגגו לאחר הניצחון 77:99 המרשים אמש (שני) על הפועל תל אביב במסגרת משחק השלמה מהמחזור ה-14. חולוניה השתלטה על המשחק כבר מהפתיחה, כשגיא גודס וצוותו הציבו מספר מטרות לקראת ההתמודדות אליה הגיעו עם גבוה אחד בלבד, ובכולן הם עמדו, וכעת במועדון כבר מסתכלים לעבר היעד הבא: ״הכי חשוב זה המשחק נגד ירושלים״.
המטרה הראשונה אותה הציבו הסגולים צהובים הייתה נושא איבודי הכדור, כשאת המחצית הראשונה קבוצתו של גודס סיימה עם שניים בלבד, אפס היו לה בתום הרבע הראשון ובמועדון הודו: ״זה היה מהרבעים הראשונים הטובים ביותר שהיו לנו השנה, במיוחד כשבמשחקים האחרונים נכנסו בהם לבור. זה נתן לנו ביטחון״.
חולוניה כאמור ניצחה בקרב על הלוחות ובמועדון היו מרוצים מאוד מהמאמץ הקבוצתי ומכך שכולם סגרו לריבאונד. גם את המטרה השנייה קבוצתו של גודס השיגה ״ידענו שיאנג זה מפתח אז הוצאנו אותו מאוד מהר משיווי משקל, זה משחק שהיה תלוי בנו״. ההגנה של חולוניה דיברה חזק, ואז הגיע לו גיא פניני שחילק לא פחות משבעה אסיסטים, הדבר הפך את הדרך ל-47 נקודות במחצית לקצרה במיוחד.
77:99 לחולון שמביסה את הפועל תל אביב
״אנחנו מנהלים את העומסים בצורה שגורמת לנו לשחק בהרכבים קצת אחרים״, הסבירו במועדון על ההחלטה לרשום את מייקל קייזר כגבוה יחידי, מה שהביא ללא מעט דקות של סמול בול. בשבת מול הפועל גליל עליון בקבוצה לא רשמו את כריס ג׳ונסון ואת אדם סמית׳, “ההחלטה לא לרשום אותו (סמית׳) ואת כריס עלתה לנו במשחק מול גליל עליון, אבל נתנה לנו את המשחק הזה, בדיוק כמו שהיא נתנה לנו את המשחק בדיז׳ון – גם שמרנו על כריס בבאר שבע והרווחנו אותו מול ד׳יזון״.
במועדון נהנו מתצוגת תכלית של כל מי שעלה על הפרקט: ״רפי היה נהדר, זה אחד המשחקים הכי טובים שלו״, אמרו במועדון על הפורוורד ששמר גם על עידן זלמנסון וגם על ג׳יי פי טוקוטו סיים את המשחק עם מדד פלוס מינוס של פלוס 29. פניני כאמור ניווט את ההתקפה החולונית לעילא ולעילא, וסמית׳ שוב גנב את ההצגה עם 38 נקודות. ״אדם היה מטורף מגיע לו כל הכבוד״, אמרו במועדון על הגארד שהגיע מוקדם יותר מטורקיה וגם אמש וגם מול דיז׳ון היה פשוט נהדר, וכמובן שלא בפעם הראשונה או השנייה.
2 צפייה בגלריה
שחקני חולון חוגגים
שחקני חולון חוגגים
שחקני חולון חוגגים
(נעם מורנו)
אדם סמית' אמר לאחר המשחק: "לא ידעתי שזה יהיה הערב שלי. באנו רק לשחק חזק, באנו אחרי הפסד, משחק חשוב בבית, האנרגיות היו כאן. אני בכושר טוב היום, החברים שלי לקבוצה מוצאים אותי ואני בקצב טוב. הקבוצה שלנו משחקת טוב, אנחנו משיגים ניצחונות, יש לנו הזדמנויות לעשות דברים מדהימים, המקום שלנו בליגה טוב מאוד, אנחנו מתרגשים להתקדם קדימה בעונה הזאת.
צריכים להוריד את הכובע בפני גיא פניני, הוא מושך תשומת לב. הוא, ג'ו וכריס הם המנהיגים שלנו, אני לומד מגיא הרבה, מג'ו וכריס גם. הוא משחק הרבה זמן, הוא המנהיג שלנו והוא נהדר. כשהוא על המגרש אנחנו משחקים את ההתקפות דרכו, הוא קורא את ההגנה, הוא אומר לאנשים לאן ללכת. חולון קיבלה אותי בזרועות פתוחות, אני אוהב את המקום הזה, את העיר, זאת תחושה שונה מלשחק בכל מקום אחר, הקהל, הארגון, אני מאושר כאן".