3 צפייה בגלריה
רז מאיר עם הכדור
רז מאיר עם הכדור
רז מאיר עם הכדור
(עמרי שטיין)
מגן מכבי חיפה, רז מאיר, ממתין לאור ירוק של הקבוצה מתי לצאת לארצות הברית לשם התייעצות עם רופא מומחה בכל מה שנוגע לאפשרות שיעלה על שולחן הניתוחים בעקבות הפציעה החוזרת במפרק האגן.
בקבוצה הצפונית, בדומה לפציעות אחרות של שחקניה שזכו לרופאים הטובים ביותר דוגמת הקפטן נטע לביא, כמו גם קפטן הנוער רוי קוטרי, לא רוצים לקחת סיכונים מיותרים ושואפים לשלוח את מאיר למנתח הטוב ביותר בתקווה שהמגן יחזור להיות כשיר בעתיד. ההערכה היא שמאיר, שסיים את העונה, ימריא להתייעצות בשבוע הבא.
הקבוצה עצמה בסגל חסר וממשיכה להתאמן ולהתכונן בהילוך שני למשחק מול הפועל באר שבע. מי שחזר לאימונים מלאים ומתאושש מהפציעה שעבר הוא רמי גרשון, ששואף להמשיך ולשחק עונה נוספת וככל הנראה אחרונה. במכבי חיפה לא פוסלים את האפשרות שגרשון ימשיך לעונה אחרונה: "רמי הוא ערך מוסף גדול בחדר ההלבשה, וגם כאשר היינו צריכים אותו באירופה תמיד הוא היה לרשות ברק בכר. אין סיבה שלא ימשיך לעוד עונה אם נסתדר איתו כספית", אמרו במועדון.
3 צפייה בגלריה
רמי גרשון
רמי גרשון
רמי גרשון
(עמרי שטיין)
בתוך כך, נשיא מכבי חיפה יעקב שחר יהיה האיש שמחר יזכה לכבוד הראוי לו, כאשר יהיה נוכח בטקס הנחת אבן הפינה על רחוב שיקרא על שמו. מאוחר יותר, שחר יחתום על הסכם מול ראש העיר עינת קליש על פתיחת מוזיאון הקבוצה: "כולנו מתרגשים ליום המיוחד הזה. אם יש מישהו שראוי לכבוד הזה, זה יעקב שחר", הוסיפו במועדון.
3 צפייה בגלריה
יעקב שחר ועינת קליש
יעקב שחר ועינת קליש
יעקב שחר ועינת קליש
(האתר הרשמי של מכבי חיפה)
אתמול (שני) ברק בכר ביקר בבית החיילים הפצועים בקריית אונו של ארגון בלב אחד. “יצאתי עם חוויה מדהימה. הכרתי אנשים מקסימים שעברו פציעות קשות ומתמודדים יום יום בגבורה מעוררת השראה. הדבר הכי יפה היה לראות את הקשר שלהם אחד עם השני והביחד, ממש משפחה אחת מלוכדת. תודה לשרון שטרכמן שארגנה את המפגש המרגש הזה ולארגון בלב אחד שעושה עבודת קודש”, כתב המאמן באינסטגרם.
בכר הגיע לבקר אוהד בבית חולים