1 צפייה בגלריה
דני אבדיה והכיתוב על הנעליים
דני אבדיה והכיתוב על הנעליים
דני אבדיה והכיתוב על הנעליים
(רויטרס, טויטר)
וושינגטון של דני אבדיה ניצחה הלילה (בין רביעי לחמישי) 110:127 את אורלנדו ושיפרה את מאזנה ל-43:33. רשמית היא עדיין לא מחוץ לפליי-אין, אך זה עניין שמן הסתם יהפוך לכזה בקרוב מאוד כאשר נותרו עוד שישה משחקים לסיום העונה הסדירה והמרחק שלה מהמקום העשירי במזרח עומד על שישה משחקים. כל הפסד של הוויזארדס או ניצחון של אטלנטה העשירית עד הסיום, יהפוך את הנושא לסופי.
אבדיה מצידו עלה במשחק מהספסל כפי שקרה כמעט כל העונה, והפעם עשה זאת עם מחווה מיוחדת לישראל כפי שהבטיח, בעקבות גל הפיגועים בארץ במהלכו נרצחו 11 בני אדם. על נעליו הלבנות של השחקן הופיע הכיתוב “עם ישראל חי”, כאשר וושינגטון תיעדה זאת והפיצה ברשתות החברתיות שלה כולל כמובן בחשבון בעברית שנפתח עם בחירתו של השחקן בדראפט בעונה שעברה.
לישראלי היו 8 נקודות ו-8 ריבאונדים, זאת לצד 5 אסיסטים כאשר שוב יכולות ניהול ההתקפה שלו והובלת הכדור בלטו לטובה. אבדיה הוסיף גם חסימה אחת. הוא היה יכול לסיים את המשחק בצורה טובה יותר, אך קלע רק 3 מ-10 מהשדה עם 1 מ-6 מחוץ לקשת.
הוויזראדס מצידם קיבלו תרומה יפה מקריסטפס פורזינגיס בדרך לניצחון, כאשר הסנטר סיים עם 35 נקודות ו-8 ריבאונדים. קנטביוס קלדוול-פופ הוסיף 25 נקודות, קייל קוזמה ודניאל גאפורד 17 כ”א ותומאס סאטורנסקי היה אחראי לדאבל-דאבל השלישי בהיסטוריה של ה-NBA שהושג עם 0 נקודות: 13 אסיסטים ו-10 ריבאונדים. אצל המג’יק בלט פרנץ ווגנר עם 28 נקודות. אורלנדו במאזן 57:20 וכבר מזמן סיימה את העונה מבחינה ספורטיבית.