5 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(עמרי שטיין)
יום עמוס עבר אתמול (רביעי) על מכבי חיפה: נחנך רחוב על שמו של יעקב שחר, נחתם הסכם על הקמת מוזיאון באצטדיון סמי עופר ואז ברק בכר הגיע להעביר אימון - במחלקת הנוער. בשעות אחר הצהריים מאמן הקבוצה הבוגרת הגיע למתחם שלה ב"קצף" והדריך את שחקני נערים ב', שהתרגשו מהאירוע הלא שגרתי וכמובן ניסו לנצל את זה וללמוד ממי שמוביל את הקבוצה הבוגרת לפסגת ליגת העל.
תחילה בכר אסף את השחקנים ושוחח איתם ואחרי שערכו חימום, הוא עבד איתם, בין היתר, על מסירות לעומק, בעיטות ממרחק וסיומת. "ברגע שביקשו ממני, הגעתי בשמחה", סיפר המאמן, "אני יודע עד כמה זה חשוב ליענקל'ה שחר שמגיע וצופה במשחקים. גם אנחנו מגיעים למשחקים ואם אני יכול לתת קצת השראה וקצת מעצמי לשחקנים שהם העתיד של המועדון - אני עושה זאת בשמחה.
"זה מחזיר אותי לילדות - למכבי חיפה לא התקבלתי לצערי. אמרתי לשחקנים שהם מגשימים את החלום שלי להיות שחקן במכבי חיפה. בגילאים שלהם הייתי בכלל שחקן טניס. התחלתי לשחק כדורגל בשלב מאוחר וכנראה בגלל זה לא הגעתי רחוק. היה קשה לי להיכנס לנערים ג', אז שלחו אותי לנווה יוסף. אם לא כשחקן, לפחות הגעתי למכבי חיפה כמאמן".
ברק בכר מעביר אימון לקבוצת הנערים
בכר הוסיף על הנערים: "מתייחסים אליהם כמו לבוגרים לכל דבר. כמובן שהאימונים בהתאם וגם הדרישות - אין הקלות. זה דור העתיד של המועדון וצריך לפתח אותו". על ההבדלים ממה שהיה בעבר להיום אמר המאמן: "אלה תנאים אחרים - יש להם פה פסיכולוג ותזונאי, יש כאן תנאים הכי טובים שניתן לתת, ברור שבתקופה שלי זה לא היה. יש להם את הלוקסוס לקבל את התנאים הטובים ביותר וזה דבר שיעזור לשחקנים להתפתח לשחקנים טובים יותר".
5 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(עמרי שטיין)
מאמן הקבוצה, עודד ברנע, אמר: "זו חוויה גדולה עבורנו לארח את ברק בכר. לא כל יום מגיע המאמן הכי בכיר בארץ כדי להעביר אימון לקבוצה, מספיק להיות לידו וזה כבר מרגש. ניתן היה לראות את הגישה, איך הוא ניגש לשחקנים, איך הוא מעביר את האימון עם ההערות הקטנות, זה עושה את ההבדל. השחקנים התרגשו מאד מהגעתו של בכר, הם חיכו לזה".
5 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(עמרי שטיין)
הקפטן עדי צור שמשחק גם בנבחרת הנערים, סיפר על החוויה: "כולנו התרשמנו מאוד, האימון היה ברמה מאוד גבוהה. שמחנו שהוא העביר לנו אימון, אהבתי מאד את התשוקה של ברק, את הקצב שהוא דורש וזה היה כבוד גדול להתאמן תחתיו".
5 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(עמרי שטיין)
5 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(עמרי שטיין)