2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ירושלים חוגגים בסיום
שחקני הפועל ירושלים חוגגים בסיום
שחקני הפועל ירושלים חוגגים בסיום
(רפי בן חקון)
הפועל חולון תארח הערב (חמישי, 20:00) את הפועל ירושלים במסגרת משחק השלמה מהמחזור ה-17 בליגת העל. ניצחון של הסגולים יביא את הצמרת לנקודת בעירה רגע לפני פתיחת משחקי הבית העליון, כשהוא יביא לשוויון במאזנן של ארבע הראשונות, שיעמוד על 14 ניצחונות אל מול שבעה הפסדים.
הפועל ירושלים ניצחה את עירוני נס ציונה במשחק הליגה האחרון, שלה לאחריו יצאה קבוצתו של יותם הלפרין למחנה אימונים בכפר בלום, במהלכו הצטרף אי ג'יי רולנד לאימוני הקבוצה. האדומים-לבנים בחרו להשאיר את קייזר גייטס מחוץ לסגל פעם נוספת, כאשר מי שחוזר לרשימה הוא נועם דוברת, שכזכור נפצע בידו באימון הנבחרת רגע לפני צמד המשחקים מול גרמניה. מן העבר השני, מי שנשארו מחוץ לטופס של גיא גודס הפעם, הם סטיב זאק והיידן דלטון.
יותם הלפרין אמר לקראת המשחק: "מצפה לנו אווירה חמה ואני מקווה שכיפית. חולון היא קבוצה מאוד ביתית וזה משחק פיקנטי, ולו מהעובדה ששתי הקבוצות ירוצו חזק בבית העליון. אבל צריך להבין שיש עוד דרך ארוכה לפלייאוף והבית העליון עוד לא התחיל, כך שהמשחק הזה בסוף שווה רק ניצחון אחד ולא מעבר. אנחנו רוצים לבוא לשם ולהראות שאנחנו מסוגלים לנצח גם בחוץ ולא רק בבית. השחקנים מבינים את החשיבות של המשחק, יודעים שחולון קבוצה טובה. חשוב לנו לשמור על המקום הראשון ואני חושב שזה קריטי להמשך הדרך, אבל לא צריך להסתכל יותר מדי קדימה".
2 צפייה בגלריה
יותם הלפרין
יותם הלפרין
יותם הלפרין
(רפי בן חקון)
מאמנם של האדומים לבנים הוסיף בנוגע למחנה האימונים: "היה קצר וטוב. מקצועית עשינו אימונים טובים ועבדנו קשה והעובדה שהיה לנו המון זמן ביחד לפעילויות ולדברים שמחוץ למגרש תמיד עוזרת".
ג'יילן אדאמס הוסיף: "זה קצת בלתי שגרתי לצאת למחנה באמצע העונה, אבל היה לנו את היכולת לעשות את זה והיה נהדר. התחברנו עוד יותר ממה שכבר היינו, שילבנו הרבה עבודה קשה עם פעילויות אחרות. אנחנו בהחלט מרגישים את תחושת הדחיפות. העובדה שאנחנו במקום הראשון שמה מטרה מעל הראש שלנו וכל קבוצה רוצה עכשיו לנצח אותנו. המאמן לא מפסיק לשים דגש על העבודה ההגנתית ואנחנו רוצים להמשיך להיות קבוצת ההגנה הטובה ביותר בליגה. יחד עם כוח האש שיש לנו בהתקפה, זה מה שמציב אותנו במקום הראשון".
על הרצפה: 57:88 להפועל חיפה על נס ציונה