2 צפייה בגלריה
עופר דורון
עופר דורון
עופר דורון
(רדאד ג'בארה)
מאמן הכושר, עופר דורון, עזב את הפועל תל אביב אחרי חמש שנים בתפקיד. דורון, שהצטרף ב-2017 לשורות האדומים, הבין שלא בונים עליו למשרת מאמן הכושר הבכיר לעונה הבאה ולכן החליטו הצדדים להיפרד כאשר נותרו עוד תשעה משחקים עד לסיום העונה.
מי שימלא את מקומו של דורון העונה ויחליפו בעונה הבאה הוא מאורו סאנגאורה, שהגיע בקיץ למועדון מהפועל כפר שלם. הספרדי החל את דרכו בישראל כחלק מצוות האימון של אתלטיקו מדריד במחלקת הנוער של הפועל באר שבע, ולאור הפסקת שיתוף הפעולה, עבר לקבוצה מהליגה א’, שהייתה שהייתה אז בליגה הלאומית.
במקביל, המאמן, קובי רפואה, ממשיך בהכנות שלו לקראת משחק הבית הראשון בפלייאוף העליון, נגד בני סכנין. לראשונה מאז היציאה לפגרה, רפואה זוכה לסגל מלא, כולל שחקני הנבחרות השונות - דורון ליידנר ואושר דוידה שהיו עם הנבחרת הצעירה ואור ישראלוב, ים אל קנצפולסקי, שגיא גניס ועומר סניור, שהעפילו עם נבחרת הנוער לאליפות אירופה.
2 צפייה בגלריה
אושר דוידה ואלון חזן
אושר דוידה ואלון חזן
אושר דוידה ואלון חזן
(חגי מיכאלי)
מי שנמצא בספק הוא הקשר, שי אליאס, שלא מתאמן באופן סדיר בגלל רגישות בשריר. שלומי אזולאי החלוץ ומרקו יאנקוביץ' צפויים לחזור לסגל מפציעות דומות בשריר התאומים. מי שלא נחו בפגרת הנבחרות, בוגדן סרנבסקי ואנז' פרדי פלומין, ממשיכים להסיר חלודה כאשר במועדון מרוצים מתוספת הכוח של הצרפתי וגם מאמינים ביכולתו של האוקראיני, שצפוי לערוך בכורה בין הקורות.
הסטוריה: נחתמה הקמת מוזיאון מכבי חיפה