1 צפייה בגלריה
ארז כלפון יחד עם יו"ר מפעל הפיס רו"ח אביגדור יצחקי
ארז כלפון יחד עם יו"ר מפעל הפיס רו"ח אביגדור יצחקי
ארז כלפון יחד עם יו"ר מפעל הפיס רו"ח אביגדור יצחקי
(עודד קרני)
המיזם המשותף של מנהל הליגות ומפעל הפיס, “זמן מגרש”, יחודש החל מהמחזור הקרוב, בעקבות סיומן של הגבלות הקורונה. המיזם, שנועד לאפשר לילדים מהפריפריה החברתית והגאוגרפית ליהנות ולהגיע למשחקי ליגת העל, החל בעונת 19/20, אז הוזמנו כ-20,000 ילדים לצפות במשחקי הליגה הסדירה, משחקי הפלייאוף העליון והתחתון, משחקי גביע הטוטו ומשחק אלוף האלופים.
ההסכם, שחודש לאחרונה, הורחב לגילאים נוספים וכעת הילדים שיגיעו מהפריפריה יוכלו לצרף אליהם את סבא או סבתא. בנוסף, הפרויקט יורחב גם לעמותות של נוער בסיכון ובעלי מוגבלויות. למשחקי המחזור הקרוב יגיעו ילדים מאזור מטה בנימין בהסעה מאורגנת וכחלק מהחוויה יקבלו חולצה עם הלוגו "זמן מגרש", כריך ושתייה.
יו"ר מפעל הפיס, רו"ח אביגדור יצחקי, אמר: "אנחנו שמחים להשיק מחדש את מיזם ‘זמן מגרש’ יחד עם מנהלת הליגה, מצפים כבר לפגוש את הילדים במגרש ונרגשים מהיענות הרשויות המקומיות לפרויקט. מטרת המיזם היא להעניק לכל ילד את ההזדמנות ליהנות מחוויית כדורגל ישראלי מלאה. אני מודה לדירקטוריון מפעל הפיס על אישור התכנית ולראשי הרשויות על שיתוף הפעולה”.
יו"ר מנהלת הליגות, ארז כלפון, הוסיף: "אני מברך על חידושו של הפרויקט החברתי החשוב הזה שמביא ילדים מהפריפריה למגרשי הכדורגל בפעם הראשונה בחייהם. הרחבת הפרויקט גם לגילאי הדור השלישי מרגשת וחשובה ותספק בילוי משפחתי כמו שרק הכדורגל הישראלי יודע לתת. אני בטוח שהם ייהנו מהרגעים המרגשים והמותחים של סיום העונה בליגת הבורסה לניירות ערך ומודה למפעל הפיס על שיתוף הפעולה".
נערים א על - מחזור אמצע השבוע שהיה