1 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
דני אבדיה
(רויטרס)
דני אבדיה המשיך בתקופה הטובה שלו גם הלילה (בין רביעי לחמישי) עם 8 נקודות, 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים בניצחון ושינגטון 110:127 על אורלנדו, אבל אולי מה שיזכרו יותר מהמשחק הזה הוא את המחווה שלו לישראל. על נעליו הלבנות כתב הפורוורד בעברית "עם ישראל חי" לצד מגן דוד.
ובכל זאת, שוב בלטה יכולת ניהול המשחק של אבדיה, משהו שעליו אמר תומאש סטוראנסקי: "דני הוא מוסר לא מוערך מספיק. היו לו כמה אסיסטים יפים. יש לו ראיית משחק והוא מספיק גבוה לראות מעל ההגנה. הוא עוד ישתפר ככל שיצבור ניסיון ויראה כיסויים הגנתיים שונים. אני מדבר איתו על סיטואציות שאני רואה כרכז. הוא משחק מצוין לאחרונה והוא מאוד מגוון".
מאמן וושינגטון, ווס אנסלד ג'וניור, אמר על אבדיה לפני המשחק: "בתחילת העונה הוא היה טוב מאוד, אח"כ היו לו עליות וירידות ולאחרונה הוא חזר לעצמו. הוא הרשים מאוד בהגנה שביקשנו ממנו לקחת על עצמו יותר". ב'NBC וושינגטון' נכתב: "אבדיה היה אחד המפתחות לכך שהמג'יק קלעו ב-41.7% בלבד מהשדה".
אגב, סטוראנסקי סיים עם שורה סטטיסטית יוצאת דופן: 0 נקודות, 13 אסיסטים ו-10 ריבאונדים. הוא בסך הכל השחקן השלישי בתולדות ה-NBA שמסיים משחק בלי לקלוע ועם דאבל פיגרס באסיסטים ובריבאונדים.
על הרצפה: 57:88 להפועל חיפה על נס ציונה