2 צפייה בגלריה
ביברס נאתכו וערן זהבי
ביברס נאתכו וערן זהבי
ביברס נאתכו וערן זהבי
(רדאד ג'בארה)
סערת קבוצת הוואטסטפ של שחקני נבחרת ישראל, שנחשפה ב-ONE, לא יורדת מסדר היום. מי שלא אהב את כל ההתעסקות הזו הוא המנהל המקצועי, יוסי בניון, שרק נכנס לעניינים וזכה לקבלת פנים אינטנסיבית שכללה את פרשת מרקו בלבול ודניאל פרץ, המשחקים מול גרמניה ורומניה ואז הודעות הווטסאפ.
בניון החליט שמעכשיו קבוצת הוואטסאפ של שחקני הנבחרת תשמש רק לעניינים מקצועיים וטכניים הקשורים לנבחרת ולא לדברים מסביב. לכן בשלב זה שחקני הנבחרת לא יוכלו לשלוח בה הודעות.
בניון אף קיים אתמול (רביעי) שיחה בעניין עם ערן זהבי והבהיר לו את עמדתו בעניין הקבוצה. בסביבת הנבחרת מספרים שהמנהל המקצועי לא אהב את כל ההתנהלות הזו כי הוא מבין שזה יוצר אי שקט ובלאגן סביב הנבחרת.
כעת בניון רוצה להתרכז במינוי מאמן קבוע לנבחרת, והוא יודע שהוא צריך לסיים את העניין הזה בשבועות הקרובים כדי שיהיה אפשר להתחיל להתכונן למשחקי ליגת האומות בחודש יוני כמו שצריך.
2 צפייה בגלריה
בלבול: "שינו לי את התוכניות". יוסי בניון
בלבול: "שינו לי את התוכניות". יוסי בניון
בלבול: "שינו לי את התוכניות". יוסי בניון
(ראובן שוורץ)
כזכור, כפי שפרסמנו לראשונה לאחר משחקי הידידות של הנבחרת זהבי כתב בקבוצת הווטסאפ לשחקני, בין היתר: "חברים, אחרי שני משחקים ואחרי שסיימנו את הצד המקצועי, אני מבקש ומצפה מכל השחקנים ללא יוצא מן הכלל - ערבים ויהודים - לגנות את הטרור במדינת ישראל. יש לנו כח ברשתות החברתיות ואנחנו צריכים לקרוא לשקט ולעזור גם אם זה באחוזים הכי קטנים. לכל אחד מאיתנו יש השפעה, לא להיסחף להסטה ולדברים פוליטיים כאלה ואחרים. תודה רבה, שנדע ימים שקטים יותר. ניפגש ביוני, אוהב אתכם".
לאחר מכן, אתמול בבוקר, כתב זהבי שוב לחבריו השחקנים: "בוקר טוב חברים, קודם כל תודה לכל מי שהעלה ברשתות החברתיות גינויי טרור והשתתפות בכאב המשפחות. כואב לראות שאף אחד מהשחקנים הערבים לא העלה שום דבר, כל אחד מהסיבות שלו. מה זה אומר עלינו כנבחרת אני לא יודע. האמת שהתאכזבתי מאוד!
"אולי מפחדים? אם אבו מאזן ומחמוד עבאס מגנים את זה, נראה לי שהייתה לכם פה הזדמנות להראות מחויבות ואחדות סביב הנבחרת ומדינת ישראל, הטרור לא מבדיל בין דתות וכל אחד יכול להיקלע לסיטואציה כזו (תשאלו את סארי פלאח). מצד אחד מאכזב, מצד שני מעריך את זה שאתם לא עושים אחד בפה ואחד בלב, יום טוב לכולם".
ברומר: ״דאבור חגג עם רמזי בספונטיניות״