1 צפייה בגלריה
איתי שכטר
איתי שכטר
איתי שכטר
(חגי מיכאלי)
בהפועל באר שבע הודיעו היום (חמישי) כי החלוץ איתי שכטר יעבור מחר הליך ניתוח בברכו בעקבות הפציעה שספג מול מכבי פתח תקווה לפני מספר שבועות. “איתי שכטר טופל בשבועות האחרונים באינטנסיביות על ידי הצוות הרפואי של המועדון לאחר פציעה שספג במהלך משחק גביע המדינה מול מכבי פתח תקווה. איתי התקשה לחזור לאימונים מלאים ולפיכך הוחלט על הליך ניתוחי שיבוצע מחר. אנו מאחלים בריאות והחלמה מהירה”, נמסר מהמועדון.
שכטר אמור להיות בחוץ כחודש ימים אם ההליך יעבור בהצלחה. הוא יחמיץ את שארית הסיבוב הראשון של הפלייאוף וגם את חצי גמר גביע המדינה מול מכבי תל אביב.
במקביל, בקבוצה ממשיכים בהכנות לקראת משחק העונה ביום שני הקרוב נגד מכבי חיפה. אחרי שפגרת הנבחרת הסתיימה ושלושת הנציגים חזרו לאימוני הקבוצה, אפשר לומר שההתרגשות לקראת ההתמודדות באוויר. "הרבה זמן לא היינו במעמד כזה", אמרו במועדון, "נרגיש את המתיחות בשבוע הבא. מכבי חיפה פייבוריטית, אנחנו נבוא ליהנות ולעשות את הכל כדי שהקהל שלנו יהיה מרוצה".
המנהל המקצועי והמאמן אליניב ברדה ערך את אימון הבוקר בבית האדום יחד עם נציגי הנבחרת שחוזרים לענייני מטרות הקבוצה. במועדון היו מרוצים לראות את איאד אבו עביד ורמזי ספורי בדקות להן זכו בנבחרת ומקווים שבפעם הבאה עומרי גלזר יקבל את הצ'אנס.
הניצחון הגדול של באר שבע בסמי עופר העונה הושג אז הרבה בזכות החלוץ איתי שכטר שהביא איתו שינוי משמעתי מהספסל, אבל במפגש הזה שכטר כאמור לא יהיה. שגיב יחזקאל שאמור לחזור בשבוע הבא לעשות סיבובי ריצה. הלדר לופס לקח חלק באימון היום וההחלטה לגבי תתקבל אחרי האימון המסכם.
בעניין אחר, אוהדי הקבוצה מביעים ביקורת קשה כלפי רכבת ישראל, שמעמידה רכבת אחרונה לבאר שבע בשעה 19:30 בלבד. "התחבורה הציבורית במדינה שלנו היא בעיה ידועה כבר לכולם. לא מספיק שמשחק כזה נערך באמצע שבוע בשעה 20:30 בערב, כל אוהדי הקבוצה צריכים לעלות על הכבישים בדרך חזרה ולחזור הביתה בשעה 2:00 בלילה. איפה המנהלת שתדאג לאוהדים שלה?", אמר אחד האוהדים.
שיא עולמי בכמות צופים בקלאסיקו הנשים