3 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
ניר קלינגר
(שחר גרוס)
עם נקודה משש אפשריות בשני משחקי הליגה האחרונים, מכבי פתח תקווה תארח ביום שבת (18:00) את הפועל חיפה באחד המשחקים החשובים שלה העונה, משחק אשר מגדירים אותו במועדון כצומת לגבי סיכויי ההישרדות של הקבוצה בליגת העל.
שחקני הנבחרות, עידו שחר ויון ניקולסקו, ערכו הבוקר (חמישי) אימון קל כדי להוריד עומסים וצפויים לקיים אימון מלא מחר ולהיכלל בהרכב. לפני האימון, נערכה מסיבת העיתונאים לקראת המשחק ובמהלכה אמר המאמן, ניר קלינגר: "אנחנו לא עושים את החשבונות אם הפגרה באה לנו בזמן או שלא. אנחנו לוקחים כל מצב כנתון ומתמודדים איתו. מבחינת הקבוצה ומה שאני מעביר לשחקנים, אני לוקח את התקופה האחרונה, בה הקבוצה משחקת יותר טוב".
"בחלק מהמשחקים זה הביא לנו ניצחונות ובחלק פחות, אבל בסה"כ אנחנו בתקופה טובה שהבאנו את הקבוצה לפלייאוף כמו שרצינו, לא בפער רחוק מלמטה”, הוסיף המאמן והמשיך: “נצטרך להמשיך ולשפר הרבה דברים. מטבע הדברים, צריך לדבר כי יש מסע"ת אבל אני פחות רוצה לדבר ורוצה שהשחקנים ידברו על המגרש. אנחנו עובדים קשה, מתמודדים עם מה שצריך, מקווים שכולם יהיו כשירם ופחות עייפים".
3 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
ניר קלינגר
(שחר גרוס)
על שחקני הנבחרות שלו שחזרו לסגל: "הוצאנו חמישה שחקנים לנבחרות, מתוכם שלושה שיחקו משחקים מלאים. מצד אחד, אני שמח על כך וחושב שזה טוב כי זה מכניס את השחקנים לכוש,ר אבל ברור שלא היה להם את המנוחה שהייתה לשחקנים אחרים ולקבוצות אחרות. רק אחרי המשחק, נדע אם זה יתרון או חיסרון".
בנוגע ליריבה שנמצאת בתקופה רעה, ניתח קלינגר: "אני לא מכיר משחק שהוא לא קשה. גם בק"ש ניסו להגיד שזה יהיה משחק נוח והיה לנו מאוד קשה, מול קבוצה מצוינת. גם הפועל חיפה, אשדוד וחדרה קבוצות מצוינות וראינו את זה וטוב שכך. זה פייר פליי וכל מי שצריך לדעת להתמודד עם משחקים שהם ראש בראש או שלא, צריך לדעת שאין מתנות חינם. כל קבוצה רוצה לנצח וכך כל שחקן. ככה אנחנו מתייחסים לזה. מאוד מאוד חשוב לי שנתמקד בצד המקצועי וזה מה שאני עושה לכל אורך החודש האחרון. למקד את השחקנים בצד המקצועי והחיובי ולאורך התקופה הזאת זה עבד".
ומה בנוגע ללחץ והעבודה המנטלית? קלינגר שומר על קור רוח: "איך זה ישפיע? נצטרך לראות. אנחנו מדברים גם בשיחות אישיות וגם בשיחות קבוצתיות ואנחנו באמת מתמקדים בצד המקצועי. אנחנו יכולים ומסוגלים עם חומר השחקנים שלנו להתמקד רק בזה ולא בצד של הלחץ, שעושה בלוק. כרגע, נראה שמקצועית אנחנו צריכים לשפר את זה, אבל אנחנו בסדר בעניין הזה".
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי פתח תקווה
שחקני מכבי פתח תקווה
שחקני מכבי פתח תקווה
(איציק בלניצקי)
הקשר יואב הופמייסטר הוסיף: "כמו שניר אמר, הצוות המקצועי מצליח לנתק אותנו מהלחץ ומשרה לנו אווירה של ביטחון. אנחנו לא מסתכלים קדימה מדי ובאים לעבוד. אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק ויודעים שיש לנו משחק קשה ביום שבת ונעבוד לקראתו. זה ברור לנו שזה משחק על החיים שלנו, כמו כל משחק שנשחק עד סוף העונה. לא צריך לדבר יותר מדי או להגיד דברים. זה ברור לכולם שכל אחד ייתן יותר מ-100% ואנחנו נביא את זה לא כי אמרו לנו, אלא כי זה בוער בנו".
בני לם: מכבי ת"א כבר לא במאבק האליפות