1 צפייה בגלריה
הפועל אשקלון לאומית לנוער
הפועל אשקלון לאומית לנוער
הפועל אשקלון לאומית לנוער
(באדיבות המועדון)
בסוף השבוע הקרוב צפוי לצאת לדרך המחוזר ה-24 בליגה הלאומית לנוער דרום, כשאחד המשחקים המרכזיים יגיע מתחתית הטבלה, במסגרתו מועדון ספורט כפר קאסם תפגוש בביתה בשבת (כפר קאסם, 10:00) את הפועל אשקלון. רק ניצחון של כפר קאסם ישאיר לה סיכוי להישרדות בליגה והמאמן, מוחמד עוואדי יודע איזו משימה לא פשוטה עומדת לפניו: "לקחתי על עצמי משימה קשה ומאתגרת".
אבל למרות מאבקי ההישרדות של המארחת, את תשומת הלב לפני המפגש מושכת דווקא הפועל אשקלון, שגם היא נלחמת על חייה. ניצחון יכול לקרב את הדרומיים לעונה נוספת בליגה אבל במועדון מתרכזים בינתיים בעניינים שפחות נוגעים לצד המקצועי ופנו להתאחדות לכדורגל בבקשה לדחות ההתמודדות בשל המצב הנפיץ בארץ בתקופה האחרונה להגדרתם. בקרב המועדון נשמעים קולות של פחד להגיע לכפר קאסם ויש שחקנים שאף שהחלו להגיד כי אינם כשירים במאת האחוזים וכי הם לא מתכוונים להגיע.
בשל העובדה שמצבו הכלכלי של המועדון לוט בערפל ואין באמת מי שמתקצב אותו, השחקנים מגיעים באופן עצמאי למשחקים. "יש כאן ילדים שמפחדים להגיע למקום. לא רוצים שחלילה יקרה משהו, לאף אחד. אנחנו בטוחים שאנשי כפר קאסם הם אנשים טובים ואין להם כל קשר לאירועים הנבזים בתקופה האחרונה, ולמרות זאת, שוררת אי נוחות בעקבות האירועים האחרונים שפקדו את מדינתנו. חסר לנו רק שלא מעט מהסגל המוכשר שלנו ייעדר ונאבד בכפר קאסם נקודות", מספרים באשקלון.
ממועדון ספורט כפר קאסם נמסר: "אפשר להרגיע את הרוחות. אנחנו מגנים בכל תוקף את האירועים הנבזים של קומץ חמומי מוח שאינם קשורים אלינו. הפועל אשקלון תגיע לכפר קאסם ויתקבלו בחיבוק גדול, בדומה לאייל לחמן, המנהל המקצועי שלנו, ושאר השחקנים היהודים שבאים להתאמן בכפר ולשחק אצלנו. אף אחד לא צריך לחשוש. מה גם שיש לנו חיילים שמשחקים אצלנו ואחרי שמסיימים צבא מגיעים במדי צה"ל לכפר והכל בסדר. יש להסיר את החשש הזה תכף ומיד". נכון לכרגע, בהתאחדות לכדורגל טוענים כי המשחק יתקיים כסדרו ואין כל סיבה נראית לעין לבטלו או לדחותו.

יתר משחקי המחזור:

הפועל ניר רמת השרון – הפועל קריית אונו (שבת, רמה"ש, 09:00)
מכבי עירוני אשדוד – מכבי קביליו יפו (שבת, אשדוד סינתטי קטן, 09:15)
בית"ר תל אביב בת ים – הפועל ירושלים (שבת, בת ים אימונים, 11:00)
הפועל הוד השרון – הפועל פתח תקווה (שבת, הוד השרון גני צבי, 13:30)
שמשון רעיה תל אביב – מכבי הרצליה (שבת, ת"א ספורטק דרום 2, 19:00)
הכח מכבי עמידר רמת גן – מכבי יבנה (שני, ר"ג ספארי, 20:30)