1 צפייה בגלריה
אנטוניו רודיגר
אנטוניו רודיגר
אנטוניו רודיגר
(רויטרס)
האם ברצלונה בדרך למחטף ענק? על פי דיווח בלעדי של פלוריאן פלטנברג, עיתונאי ברשת “סקיי ספורט” המסקר את באיירן מינכן, הקטלונים נכנסו למשא ומתן עם הבלם הגרמני של צ’לסי, שמסיים חוזה בתום העונה ויכול להגיע בהעברה חופשית. על פי הדיווח, שגם מסתמך על צילומי וידאו וסטילס של הפגישה, מנכ”ל ברצלונה מתיאו אלמאן והמנהל המקצועי החל מהעונה הבאה, ג’ורדי קרויף, נפגשו במשך שלוש שעות עם סוכנו של השחקן במלון בברצלונה באופן חשאי, ושם המשא ומתן יצא לדרך באופן רשמי.
רודיגר הנחשב לאחד הבלמים הטובים בעולם כיום, הוא חברו למרכז ההגנה של אנדרס כריסטנסן הדני, שכבר סגר את תנאיו בברצלונה ויחתום רשמית בסיום העונה. הגרמני חגג לאחרונה את יום הולדתו ה-29, והיה על הכוונת של ריאל מדריד במשך תקופה ארוכה אך דרישות שכר גבוהות טרפדו את אפשרות הגעתו על פי דיווחים רבים, כאשר באיירן מינכן ויובנטוס הוגדרו כאלו שנותרו במאבק עליו.
כעת נראה כי ברצלונה, שמתקשה להאריך חוזה לרונלד אראוחו ואולי תאלץ למכור אותו בקיץ כדי להימנע מאובדן שלו ללא תמורה, נכנסה לתמונה של רודיגר ותנסה לשכנע אותו להגיע לבארסה בקיץ הקרוב. אם יגיע, יהיה מדובר בשדרוג עצום להגנה הקטלונית וללא ספק יציב אותה שוב בטופ האירופי גם מבחינת הציפיות לזכות בליגת האלופות.
התגעגתם? הוא חוזר! צפו בביצועו של פאטי