3 צפייה בגלריה
מוחמד סלאח
מוחמד סלאח
מוחמד סלאח
(רויטרס)
עתידו של מוחמד סלאח בליברפול עדיין באוויר. הכוכב המצרי הכישרוני ניהל בחודשים האחרונים משא ומתן עם המייטי רדס, אבל לשני הצדדים ברור שהם עדיין רחוקים מלהגיע להסכמה וששום דבר לא צפוי להשתנות מהבחינה הזאת עד סיום העונה. בהתחשב בתרחיש סביר שכזה, השחקן מוכן להקשיב להצעות, כשהאופציה לשחק בברצלונה מפתה אותו.
יחד עם זאת, מקורבים לסלאח טוענים שהאופציה שיעזוב את אנפילד היא רחוקה עד כמעט בלתי אפשרית, כשבליברפול נחושים לא למכור אותו בקיץ ואף להכריז עליו כלא ניתן להעברה, למרות הסיכון הממשי שיאבדו אותו בחינם ב-2023. במועדון האנגלי לא רוצים למכור את הכוכב שהם ולא יקשיבו לשום הצעה עליו, מה שכאמור מאוד מוריד את הסיכויים שיימכר בקיץ.
נכון לכרגע המשא ומתן בין סלאח לליברפול תקוע מכיוון שהמצרי רוצה להיות אחד מהשחקנים המרוויחים ביותר בעולם בעקבות היכולת הגבוהה שלו בשנים האחרונות. לפי דיווח בקטלוניה, ברצלונה מעודכנת היטב במצב ויודעת שהמצרי יעשה כל שביכולתו כדי לשחק בקאמפ נואו, כל עוד ייענו בבארסה על דרישותיו הכלכליות. נכון לכרגע לא נעשתה פנייה מהקטלונים לאדומים, ובקבוצה של צ’אבי מקווים לפתח למו”מ מצד האנגלים.
3 צפייה בגלריה
מוחמד סלאח
מוחמד סלאח
מוחמד סלאח
(רויטרס)
רק במקרה שליברפול תהיה מוכנה להיכנס למו”מ על סלאח, בארסה “תתקוף”. הקטלונים מבינים שהזמן במקרה הזה משחק לטובתם, וכל זמן שהמצרי לא מאריך חוזה, זה עוד זמן שבו האנגלים עלולים להתחרט על ההחלטה לא למכור אותו, בידיעה שהוא נכנס לשנת חוזה. כרגע, כאמור, השחקן לא ניתן להעברה וארלינג הולאנד נשאר המטרה מספר 1, כשאחריו רוברט לבנדובסקי.
3 צפייה בגלריה
מוחמד סלאח חוגג
מוחמד סלאח חוגג
מוחמד סלאח חוגג
(רויטרס)