2 צפייה בגלריה
ג'רארד פיקה
ג'רארד פיקה
ג'רארד פיקה
(La Liga)
בברצלונה לא יכולים היו לצפות לתקופה טובה יותר כמו זו של החודשים האחרונים, שהגיעו לשיא עם ה-0:4 המשכנע בקלאסיקו על ריאל מדריד. בינתיים, עד שתחזור הקבוצה מפגרת הנבחרות ביום ראשון היישר למשחק מול סביליה (22:00, חי בערוץ ONE), ג’רארד פיקה סיפק ראיון מרתק לאחד מערוצי היוטיוב המקומיים.
“הפרסום? מתרגלים לזה, אפשר לדעת מתי להסתובב מבלי שישימו לב”, אמר פיקה על הערצת הקהל. “הרבה פעמים אתה מתגעגע לאנונימיות, אבל יש לזה צד טוב. אני מרגיש את האהבה. אהבתי כדורגל יותר כספורט כשהייתי קטן מאשר עכשיו, הייתה לי תשוקה בתור ילד כי זה מה שהיה לנו”.
הבלם נשאל גם על הנשיא הקודם, ברתומאו, אותו תקף פומבית לא פעם: “הוא אדם שחוסר הביטחון שלו או עצם הרצון שלו לשמח את כולם הביאו אותו לא לדעת להגיד לא, לא להתמודד עם בעיות. בתקופה האחרונה שלו במועדון הוא לא הגיעה בכלל למתחם האימונים. לא אפגוש אותו, הוא שיקר לי בפנים בפרשת בארסהגייט. המועדון שכר שירותים כדי לפגוע בשחקנים. זה היה אירוע חמור, אני הגנתי עליו כמו אידיוט בזמנו”.
2 צפייה בגלריה
ג'וספ מריה ברתומאו
ג'וספ מריה ברתומאו
ג'וספ מריה ברתומאו
(רויטרס)
עוד אמר פיקה: “העתיד? יש לי עוד חמש שנות קריירה, אני רגוע עכשיו”. הבלם גם עקץ את היריבה העירונית: “יש לי כסף כמו התקציב של אספניול. אני נהנה יותר לשחק שם מאשר בברנבאו, ברגע שקוראים לך בוז ואתה צוחק זה מעצבן אותם. זה עדיף מאשר יחסי מין. אני נהנה, אלו שנים של טינה. אנשי מדריד הם ג’נטלמנים לעומתם”.
פיקה גם נדרש לספק לקהל על שגרת יומו: “אני קם בשמונה בבוקר, לוקח את הילדים לבית הספר. בשעה 9:30 אני מגיע למתחם האימונים, שם אנחנו מתאמנים עד 11, אוכלים שם ולאחר מכן כל אחד עושה את שלו, חדר כושר וכדומה. אני שם עד 17:00-18:00 ולאחר מכן חוזר הביתה להיות עם הילדים, בערב אולי יוצא לארוחה בחוץ”.
על מערכת היחסים שלו עם פפ גווארדיולה אמר פיקה: “פגשתי אותו באבו דאבי והלכנו לשתות קפה, היה נהדר. תמיד הייתה לי מערכת יחסים קרובה איתו, יש עליות ומורדות, דברים השתבשו בעבר, אבל אני תמיד אהיה אסיר תודה לו ועל מה שהוא עשה”.