2 צפייה בגלריה
רון אונגר
רון אונגר
רון אונגר
(ניסן עייש)
אחרי שחגגה עם 1:3 על הפועל ירושלים לפני הפגרה הבינלאומית, הפועל חדרה תנסה לחזור ממנה ברגל ימין כאשר תארח ביום ראשון (19:00) את עירוני קריית שמונה, קבוצתו הבאה של מנחם קורצקי, כשהמטרה היא להתבסס עוד יותר במקום השביעי.
בחדרה ערכו השבוע פגישה עם אורי גוטמן, אך בשלב הזה אין התקדמות בנושא ובמועדון מספרים: “ניקח את הזמן כדי לחשוב טוב ולהחליט, אנחנו לא ממהרים. רוצים לעבוד על העונה הבאה, אבל עם הדמות הנכונה”. כזכור, גם אסף נמני, עוזרו של קורצקי, הוא בין המועמדים לקבל את התפקיד.
בתוך כך, יש כאב ראש לא פשוט לקורצקי לקראת המשחק. דיא לבאבידי לא ייקח חלק בהתמודדות בשל פציעה בתאומים, אך באימון היום (שישי), גם רון אונגר נפצע כשמתח את הארבע ראשי. כעת, לחדרה אין מגן ימני טבעי ומי שאמור לתפוס את העמדה הוא מנשה זלקה, שהיה השבוע במילואים.
2 צפייה בגלריה
מנחם קורצקי
מנחם קורצקי
מנחם קורצקי
(ראובן שוורץ)
קורצקי אמר לקראת המשחק: “היו לנו שבועיים טובים, עבדנו על מה שצריך. השחקנים מקצוענים ועובדים כמו שצריך. המטרות שלנו לא הושלמו עדיין. רוצים לעשות סיומת טובה מבחינה קבוצתית ואישית, גם השחקנים. מצד אחד אנחנו רוצים לשחרר אותם ושיהיה להם קל יותר להביא את היכולות האישיות אבל רוצים לשמור על רצינות טקטית. אם זה יבוא גם עם רצינות זה אידיאלי עבורנו”.
על העובדה שלא ימשיך במועדון בעונה הבאה אמר קורצקי: “נמשיך לעבוד ולתת את הכל עד סוף העונה כדי שחדרה תצליח ותשיג את המטרות. גם מבחינת המועדון, נרצה לשלב שחקנים צריכים לקראת העונה הבאה. התחייבתי לכך ואעשה את זה. לראות את השחקנים של ק”ש? לא מתעסק בזה, פחות מעניין, מתעסק רק באלו של חדרה ומה שיהיה בעתיד יהיה”.
באותו נושא, בחדרה רוצים להביא את הקהל לאצטדיון נתניה במפגש נגד ק”ש, ולכן החליטו על כניסה חופשית עבור ילדים ונשים שילבשו אדום. במועדון יש ציפייה לראות את הקהל מלווה את הקבוצה במשחקים שנותרו, בהם ישולבו גם שחקני בית.
אבוקסיס וזריהן לקראת אשדוד