1 צפייה בגלריה
מיקה בוחניק וקארין אלטורי
מיקה בוחניק וקארין אלטורי
מיקה בוחניק וקארין אלטורי
(מערכת ONE)
צמד הטניסאיות מיקה בוחניק וקארין אלטורי, אשר נחשבות להבטחה גדולה בטניס הישראלי ומתאמנות יחד מזה כשנתיים, רשמו היום (שבת) עוד הישג מרשים, לאחר שגברו בגמר הזוגות של טורניר ITF רמה 3 בקנקון שבמקסיקו, על הטניסאיות ספיר כהן מישראל ו-ויקטוריה ולבה בשתי מערכות (1:6, 1:6).
בוחניק אף העפילה לגמר טורניר היחידות וגברה על הארגנטינאית בת ה-18 צ'יארה די גנובאה 2:6 ו-3:6. אחרי שקארין השיגה את המקום הראשון בשבוע שעבר, עת הגיע תורה של בוחניק שהרשימה גם ביחידים, והן יוכלו לשחק בהמשך בדרגה 2. כמו כן, הטניסאי הצעיר אופק שימנוב רשם הישג נפלא בטורניר עם העפלה לשלב הגמר ביחידים, שבו ישחק מול אדוארד ווינטר מאוסטרליה.
השלושה, שמתאמנים במרכזי הטניס והחינוך בישראל, נמצאים בסדרת טורנירים בקנקון. בשבוע שעבר רשמה אלטורי בת ה-15 את הישגה הגדול ביותר בסבב העולמי לנוער, לאחר שניצחה בגמר יחידות את הטניסאית המקסיקנית ליה פרננדז 0:2 (2:6, 2:6). בוחניק, פיינליסטית טורניר Les Petit As היוקרתי בצרפת, כבר זכתה בינואר השנה בטורניר ITF שנערך ברמת השרון. גם אופק שימנוב קטף את המקום הראשון בטורניר זה ורשם בו פריצת דרך בסבב העולמי.
הבנות שיהיו הדבר הבא בטניס
ממרכזי הטניס והחינוך בישראל נמסר: "ההישגים המשמעותיים של קארין, מיקה ואופק אינם מקריים ומשקפים את הפוטנציאל הגדול שלהם להגיע רחוק בשנים הבאות. אנו עושים את כל המאמצים על מנת להעניק לדור העתיד התחרותי שלנו את התנאים הטובים ביותר ובכך להחזיר את הטניס הישראלי לקדמת הבמה העולמית".