2 צפייה בגלריה
ג'ייק כהן, קינן אוואנס וג'ון דיברתולומאו חוגגים
ג'ייק כהן, קינן אוואנס וג'ון דיברתולומאו חוגגים
ג'ייק כהן, קינן אוואנס וג'ון דיברתולומאו חוגגים
(עמרי שטיין)
שביעות רצון במכבי תל אביב לאחר הניצחון אמש (שבת) 75:92 על הפועל חיפה של אלעד חסין במסגרת ליגת העל. בסביבת הקבוצה היו מרוצים מכך שהצוות המסייע עשה את העבודה וכבר עכשיו מתחילים להביט לקראת יום שני הקרוב בו יארחו הפועל גלבוע/גליל במחזור האחרון של העונה הסדירה, וכאשר בחמישי הקרוב ישחקו מול קבוצתו של שאראס יאסיקביצ'יוס בברצלונה.
"השחקנים ידעו לרדת לקרקע אחרי הניצחון בחמישי, הייתה יופי של יכולת ושפת גוף של כל השחקנים", אמרו במועדון על אשר התרחש על הפרקט ברוממה. שביעות הרצון הייתה תחילה מחלוקת הנקודות כאשר לא פחות משישה שחקנים סיימו את המשחק עם נקודות בספרות כפולות.
"שלטנו במשחק מהרגע הראשון", אמרו במועדון על הדרך שבה התחיל המשחק בו עלו הצהובים ליתרון דו ספרתי. "היו כמה רגעים של חוסר ריכוז וזה מה שהחזיר אותם למשחק", סיכמו אצל אלופת המדינה, כאשר אנשי המועדון ראו את חניכיו של אלעד חסין מצליחים לחזור עד לכדי מרחק נגיעה אך בכל פעם חניכיו של אבן הגיבו עד שלבסוף גם ביצעו את הבריחה הגדולה שלמעשה הבטיחה את הניצחון.
מכבי ת"א מנצחת את הפועל חיפה 75:92
מספר שחקנים מובילים בקבוצה מרימים את הרמה לאחרונה. בסביבת הקבוצה ציינו לחיוב את היציבות שמראה קינן אוואנס ומגרף השיפור שיפתח זיו ממשיך להראות ומכך שסקוטי ווילבקין סיפק תרומה בספרות כפולות, אך אמש בהיכל רוממה בנוסף לשלושה היו אלו למעשה שחקני הרוטציה שמאפשרים גל שני ושלישי שמגיע מהספסל שעשו את ההבדל והם גם היו סיפור המשחק.
קיירי תומאס המשיך לעשות בשקט עבודה טובה, כפי שציינו אנשי הקבוצה שהוסיפו: "כשג'ייק וג'ון טובים שחקנים אחרים יכולים לנוח יש על מי לסמוך". למעשה, היכולת הטובה של השניים יחד עם רומן סורקין ותומאס אפשרו גם חלוקת דקות טובה שיכולה להתברר קריטית בהמשך השבוע.
2 צפייה בגלריה
יפתח זיו, אנטה ז'יז'יץ' וסקוטי ווילבקין חוגגים
יפתח זיו, אנטה ז'יז'יץ' וסקוטי ווילבקין חוגגים
יפתח זיו, אנטה ז'יז'יץ' וסקוטי ווילבקין חוגגים
(עמרי שטיין)
קיירי תומאס אמר לאחר המשחק: “פשוט חלקנו את הכדור ורצינו שכולם יהיו מעורבים, אני יודע שזה היה שבוע ארוך עבורנו ויש עוד שבוע קשה כזה לפנינו, אבל אנחנו פשוט צריכים לדבוק בתוכנית המשחק ולחלוק את הכדור כמו שהמאמן אומר ולעשות את כולם שמחים. כולם צריכים להרים את הרמה ולעשות את שלהם, אני יודע שאנחנו שיחקנו טוב ביורוליג במשחקים האחרונים, אבל אנחנו לא יכולים לתת לזה להוריד אותנו בליגה הישראלית".