1 צפייה בגלריה
עשוי לאמן את אוסטריה. הרצוג
עשוי לאמן את אוסטריה. הרצוג
עשוי לאמן את אוסטריה. הרצוג
(איציק בלניצקי)
לאנדי הרצוג היו יחסים מורכבים עם נבחרת ישראל ואי אפשר לשכוח את שער השוויון הדרמטי שכבש במדי אוסטריה מול הכחולים לבנים, אותם אימן הרבה שנים לאחר מכן. אמש (שבת), ובמעמד הרבה פחות משמעותי, הרצוג הרגיש את זה מהצד השני כשקבוצתו, אדמירה ואקר, איבדה יתרון 0:2 מול ריינדורף אלטאך משער שהובקע בדקה ה-96 בליגה האוסטרית.
אדמירה, בשורותיה ג'וזף גנדה נכנס כמחליף בדקה ה-72, הובילה באותו שלב משערים של אנז'ה נאניזיאמו (עצמי, 46) וסטפנו סורדנוביץ' (48), אך כריסטוף מונשיין השווה לאלטאך בפנדל (53) ופליקס שטראוס קבע שוויון דרמטי שש דקות בתוך תוספת הזמן. "קשה לעכל את זה, אבל זה הכדורגל", אמר הרצוג, "אחרי ה-0:2 החזרנו אותם למשחק עם פנדל לא מחויב המציאות והיינו צריכים לכבוש את השער השלישי. זה הדבר היחיד שאני מאשים בו את הקבוצה".
בינתיים, הרצוג מוזכר כמועמד לאמן את נבחרת אוסטריה אחרי שפרנקו פודה התפטר. "לא יצרו איתי קשר והייתי עסוק בהכנות למשחק מול אלטאך", אמר הרצוג, "אני לא חושב שזה היה פייר איך שהתנהגו עם פרנקו, אבל זה לא המצב רק באוסטריה, אלא בכל מקום".
כזכור, אוסטריה לא העפילה למונדיאל בקטאר. למעשה, היא לא הייתה בגביע העולם מאז 1998 ואחרי שכיכב בנבחרת אוסטריה כשחקן, הרצוג עשוי לאמן אותה.
ויאדוליד ושון וייסמן מפרקים את לוגו 1:4