2 צפייה בגלריה
ברייט אנובקארה
ברייט אנובקארה
ברייט אנובקארה
(רויטרס)
אחרי 0:0 מול הפועל נוף הגליל אתמול (שבת), הפועל ירושלים סיימה למעשה עוד משחק ללא ניצחון ובמועדון האדום מבינים שהקרב על ההישארות בליגה יהיה עד הסוף. “הגענו להמון מצבים, היינו צריכים להבקיע, אחרת איך נישאר בליגה?”, אמרו בירושלים.
החלוץ ברייט אנבוקארה, שלא נכלל בסגל אתמול מאחר שלא הגיע לאימון ביום חמישי האחרון מבלי להודיע, יועמד לוועדת משמעת וספק אם ישולב במשחקי הקבוצה עד לסיום העונה. בהנהלת הפועל ירושלים שוקלים לבטל את החוזה עם השחקן בשל בעיות המשמעת מאז הגיע למועדון. כזכור, לפני כחודש נתפס נוהג תחת השפעת אלכוהול.
זיו אריה אמר: "היינו פחות טובים בחצי הראשון, אבל נוף הגליל לא היו יותר טובים, הם הגיעו לכמה מצבים מסוכנים אבל הסטטיסטיקה הייתה שווה. בחצי השני היינו הרבה יותר טובים. צריך להבין, יש כאן לחץ גדול, שחקנים צעירים, כולם רוצים להישאר, זה לא פשוט. השתדלו, המשחק הזה בלי קשר לחשיבות מייצג את העונה שלנו, בכל המשחקים חסר לנו גול אחד ששווה 10-12 נקודות ואולי היינו בים עכשיו".
אריה: המשחק הזה מייצג את העונה שלנו
על הרכש של ינואר אמר אריה: "סולומון כרגע פצוע, כשהבאנו את אופק ביטון לא היה את חדידה וגוני נאור, הייתה מצוקה גדולה בקישור. לברייט אני לא רוצה להתייחס, יש לו בעיות משמעת, אני לא מקבל תפוקה וכנראה אני לא אקבל, הוא לא הגיע לאימון ביום חמישי ומאותו הרגע הוא מושעה. גררו ואופק ביטון עושים את הכי טוב שלהם, אני באידיאל שלי לא רוצה בכלל רכש בינואר, אם מביאים שחקנים בינואר כנראה שמשהו לא עבד, אין בינואר מציאות, שחקנים מגיעים לא בכושר. סך הכל אדוארדו וביטון זאת תוספת טובה, הם עושים את המקסימום. צריך להבין לגבי גררו, שחקן שהיה על הגג במכבי, רץ לאליפות והיה עם הצעה מאנדרלכט מוצא את עצמו בהפועל ירושלים ויודע שגם אם ייתן 18 גולים הוא לא יהיה פה. זה לא פוגע במחויבות שלו, סיטואציה לא פשוטה לילד שבא מפנמה. גם אופק ביטון שבא מהפועל תל אביב, תשאל אותו הוא יגיד לך שהיה מגיע לו לשחק שם".
על הסיכוי של ירושלים להישאר הליגה אמר המאמן: “בסך הכול אנחנו בתקופה טובה פרט למשחק עם חדרה שהיה ביזיון אדיר. היום הגיעו לנו שלוש נקודות, זה יהיה מאבק קשה עד הסוף ונצטרך לנצח אחרת לא נהיה כאן, זאת התחתית. אנחנו גם מסתכלים על היריבות, אבל אתמול אמר ניר ברקוביץ' על היריבות בלאומית 'אם אני מנצח את חמשת משחקים אני עולה', ברור שנסתכל על היריבות אבל אם נעשה את העבודה שלנו נישאר בליגה. עשיתי השבוע הרבה דברים שאני לא מאמין בהם - אימונים קצרים, מעט אסיפות, הכול כדי להרגיע את הלחץ ולשחרר אותם קצת, אם השחקנים לא היו לחוצים כנראה שלא היה אכפת להם".
2 צפייה בגלריה
זיו אריה
זיו אריה
זיו אריה
(רדאד ג'בארה)
עוד המשיך אריה: “כיוון שברייט לא היה בסגל לקחתי את איתי זדה מהנוער, הוא שחקן משמעותי שם, יחד עם מלמוד ואחמד סלמן הם היו עולים בהליכה בנוער ובגלל שהם אצלי הם אולי יהיו מקום שני. זדה מהיר ועובד טוב, הייתה לו עבירת משמעת לא פשוטה במהלך העונה שסלחנו לו, הצעירים האלה הם העתיד של הפועל ירושלים". כמו כן, בהפועל ירושלים יחזיקו היום אצבעות לאשדוד שתשחק הערב בטדי מול בית”ר.