1 צפייה בגלריה
שחקני כפר שלם עם הצלחת
שחקני כפר שלם עם הצלחת
שחקני כפר שלם עם הצלחת
(באדיבות המועדון)
יום משמח עבר אתמול (שבת) על מחלקת הנוער של הפועל כפר שלום עם זכייה באליפות ליגת ילדים א' מרכז 2. הכתומים הצעירים עשו את זה בסטייל עם 1:5 מוחץ על מ.ס. רמלה במחזור ה-24 ולאחר מכן הם חגגו עם צלחת האליפות וההורים המאושרים שהגיעו לתמוך.
חלוץ העבר, יניב עופרי, שמשמש כמנהל מחלקת הנוער בכפר שלם ומאמן קבוצת הילדים, ראה את נועם יחזקאל מעלה את הכתומים ליתרון וארבע דקות לאחר מכן אושר גרבי הכפיל אותו. בהמשך האחרון גם השלים צמד, יחזקאל סיים עם שלושער ומנגד עידו יצחקוב רק צימק.
עופרי ששיתף במשחק את כל תשעת השחקנים שהחלו אותו על הספסל, מלווה את ילדים א' כבר שש שנים. "רוב הילדים אצלי מגיל שש כשהתחילו בחוג כדורגל", הוא סיפר, "משם עברנו לליגת דן, זכינו פעמיים באליפות ואז עברנו למרכז 2 לפני שנתיים והעונה הילדים עשו עונה מדהימה. הם מקבלים את כל התנאים שיש כמו באגודות הטובות בארץ: מתקן, רמת אימונים, מאמן שוערים של הבוגרים, עדי טויטו, ועוד. ההנהלה ששמה דגש על הקבוצה הזאת, עוזרת בכל דבר קטן והמטרה היא לראות את הילדים האלה בבוגרים בעוד 4-5 שנים, אפילו בליגה הלאומית".
שחקני כפר שלם חוגגים אליפות
עופרי הוסיף: "הילדים מאוד מגובשים וזו העוצמה בקבוצה הזאת. פירגון אדיר, ילדים ממושמעים וכיף לעבוד איתם. הם נהנים מכל אימון ומכל משחק. הסוד זה להאמין בילדים, ביטחון ולתת לילדים לטעות ולשחק חופשי, במיוחד בשליש האחרון של המגרש".