1 צפייה בגלריה
הפועל עירוני כרמיאל
הפועל עירוני כרמיאל
הפועל עירוני כרמיאל
(באדיבות המועדון)
הישורת האחרונה במחלקות הנוער השונות, מצפון ועד דרום, מורגשת היטב. במסגרת המחזור ה-24 בליגת נערים ב' מפרץ, הפועל עירוני כרמיאל יצאה דרומה, בידיעה שניצחון שלה יביא לאליפות. מי שהתמודדה מולה הייתה לא אחרת מאשר מועדון ספורט שפרעם, שדלקה אחריה במשך כל העונה. בסיום, 1:2 לטובת כרמיאל שקטפה את תואר האליפות. שאפו ענק לשחקניו של בילאל קדריה, שעשו עונה יוצאת דופן וסיימו במקום השני. שני מחזורים לסיום, הפער בין כרמיאל לשפרעם: 8 נקודות.
הניצחון על שפרעם הוא הישג בפני עצמו, הרי שעד אותו משחק, מועדון ספורט שפרעם הייתה מושלמת בביתה. טרם הפסידה שם. בכרמיאל ידעו שמצפה להם משחק קשה במיוחד, אלא שהוכיחו שעשויים הם מסוג אחר של כדורגלנים צעירים. כבר בדקה השישית להתמודדות, גיל פרידמן קבע 0:1 לטובת כרמיאל. השער החזיק עד לדקה ה-40, כשאנטון בשארה השווה את התוצאה. במחצית השנייה, כרמיאל לא ויתרה והשיגה את מבוקשה עם שער נהדר של דביר בלוך, המחליף, שהביא ל-1:2 – תוצאה שנותרה עד לסיום.
אחרי 20 משחקים, הפועל עירוני כרמיאל רושמת נתון מהסרטים: 19 ניצחונות לצד תוצאת תיקו אחת בלבד. שני מחזורים לסיום, עונה ללא הפסדים, שתיזכר רבות במחוז הצפוני. מילה טובה לשוערים של כרמיאל, אבישי יהב ודניאל שמוגלין, שספגו העונה רק שמונה שערים ונעו בין קבוצת נערים ג' חוף לקבוצת נערים ב' מפרץ. במועדון שמים דגש על קידום שחקנים מצטיינים ומצרפים שחקנים מנערים ג' (שנותן 2007) לנערים ב'.
שחקני הפועל כרמיאל חוגגים אליפות
עידן קפלן, מאמן הקבוצה ומנהלה המקצועי של מחלקת הנוער בכרמיאל, התייחס לעונה המשוגעת הזו, לאליפות ולאנשים שתרמו לחגיגה: "לפני שנתיים הצטרפתי לקבוצה לאחר שסיימו ילדים א' בליגה מחוזית. צירפנו מספר רב של שחקנים חדשים לסגל הטוב והקיים ואף נרשמנו לליגת חוף החזקה, עונה עם ניצחונות וגם הרבה הפסדים, אבל בעיקר הרבה למידה. דבקתי באמירה שלי לשחקנים שהתוצאות לא משנות השנה ושיש לנו רק מטרה אחת והיא להכין את הקבוצה הזאת לאליפות בנערים ב'. בנערים ג' למדנו לשחק כדורגל נכון, כזה שיביא לנו תוצאות בעתיד".
הוא מוסיף ואומר: "לשמחתי שנתיים אחרי ההבטחה שלי, השחקנים לקחו ברגליים את מה שמגיע להם. האליפות הזאת היא בונוס נהדר. אני, כמנהל מקצועי, רואה את החשיבות שלה בעיקר במובן שהיא תאפשר לנו בשנה הבאה לשחק בליגה בכירה יותר בנערים ב' ובנערים א' לאחר ששנתון 2005 של המועדון בעונה נהדרת בליגה הארצית בחיזוק מספר שחקנים של 2006".
לגבי המשחק והאנשים שתרמו חלקם בהצלחה: "במשחק העונה בחוץ נגד שפרעם הוכחנו שמדובר בקבוצה מסוג אחר. שפרעם לא הפסידו כל השנה בבית, לא רק הם אלא גם נערים א' שלהם וגם נערים ג'. רק שנבין כמה קשה לנצח שם, אבל הרבה אופי והרבה כדורגל הביאו לניצחון ועוד כשהשחקנים מצליחים להימנע מהפרובוקציות הרבות של שחקני שפרעם שהסתיימו בהרחקות מיותרות מהצד שלהם. יש פה צוות ענק שעובד סביב המועדון, שני עוזרים שהיו איתי השנה, אלון שניאור ורונן סבג האנליסט, מאמן השוערים משה פרנקו, מאמן הכושר אריק רבינוביץ׳, איש המשק עידן רון, היו״ר עומרי דרור ואיש המדיה, עידן שחרור".