2 צפייה בגלריה
יותם הלפרין
יותם הלפרין
יותם הלפרין
(לילך וויס-רוזנברג)
הפועל ירושלים תגיע מחר (שני, 20:00) לבית מכבי למפגש מול מכבי ראשון לציון במסגרת המחזור האחרון של העונה הסדירה בליגת העל. האדומים לבנים מהבירה בחרו להגיע למפגש הקצוות מול נועלת הטבלה עם אותו הסגל שנרשם למשחקים האחרונים, כלומר עם קיי סי ריברס וללא קייזר גייטס.
ניצחון מחר בערב והפועל ירושלים למעשה תבטיח את המקום הראשון בטבלה בתום העונה הסדירה. לדבר כאמור יש משמעויות כלכליות היות ומתוך חמישה משחקים, מובילת הטבלה תארח שלושה – במחזור ה-23 את המקום החמישי, במחזור ה-25 את המקום הרביעי ובמחזור ה-27 והאחרון של הבית העליון את המקום השני. כזכור, הקבוצה שתסיים במקום הראשון בבית העליון תהנה מביתיות לאורך כל הפלייאוף.
יותם הלפרין אמר לקראת המשחק: “הגענו לשלב שבו כל משחק הוא משמעותי. אנחנו נחושים לתת משחק טוב ולהבטיח את המקום הראשון לקראת תחילת הבית העליון. חשוב לי שנמשיך בדרך שלנו ונציג כדורסל טוב ואגרסיבי מהדקה הראשונה עד האחרונה. אני בטוח שלא יהיה משחק קל, ראשל"צ יבואו להילחם באותה מידה שגם אנחנו נבוא להילחם ואנחנו צריכים לעשות את העבודה כמו שאנחנו יודעים”.
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ירושלים חוגגים בסיום
שחקני הפועל ירושלים חוגגים בסיום
שחקני הפועל ירושלים חוגגים בסיום
(רפי בן חקון)
רטין אובהסואן הוסיף: “אנחנו באים מרוכזים ומנצלים כל יום כדי להתקדם ולהשתפר – זאת סיטואציה שלא השתנתה מתחילת העונה. המפתח הוא להישאר עקביים ואנחנו צריכים להביא את היכולות ואת האגרסיביות שכבר הפכה לסימן היכר שלנו. זה לא משנה אם אנחנו משחקים נגד קבוצת צמרת או נגד האחרונה בטבלה”.
מכבי ת"א מנצחת את הפועל חיפה 75:92