3 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
(רדאד ג'בארה)
בצעדים קטנים ובצורה לא מרשימה במיוחד, אך נראה שבית”ר ירושלים מתקרבת להבטחת ההישרדות והשתתפותה בליגת העל לעונה נוספת. הקבוצה מהבירה רשמה הערב (ראשון) 0:1 יקר על מ.ס אשדוד והתרחקה עד לכדי שלוש נקודות מהקו האדום.
מאמן הירושלמים, יוסי אבוקסיס, אמר בסיום: “מועדון כזה גדול עם קהל כזה גדול מגיע למצבים כאלה, כל ניצחון זה כמו לידה. גם כשאנחנו משחקים טוב קשה להבקיע. זה משחק דומה מאוד לזה שהיה הפועל חיפה, למרות שהיינו חדים יותר אבל צריך את השער השני כדי לסיים משחקים. אני חושב שהייתה מחצית ראשונה אדירה שלנו. גראפי מנע שניים או שלושה שערים”.
עוד הוסיף אבוקסיס על מהלך המשחק: “השחקנים חזרו אחורה בלי שביקשתי. החילופים היו כבר יותר הגנתיים בהמשך כי ראיתי שאנחנו לא מצליחים לכבוש את השני. צריך לשחק על הנקודות, אנחנו נלחמים על החיים שלנו בליגה. לא יכולה להיות הצגת כדורגל במצב הזה, באימונים אנחנו מאוד קלילים. הלחץ כנראה קצת משפיע עלינו במצבים שאנחנו מגיעים אליהם. כל נקודה חשובה אבל יש לנו עוד חמישה משחקים שהם מבחינתו ה-משחקים. אנחנו רוצים, שיחקנו בחצי הראשון עם הצגת כדורגל שלנו. מול נוף הגליל נשחק אותו הדבר וגם אותם נרצה לנצח. זה משחק על שש נקודות ונבוא לנצח”.
3 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים בסיום
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים בסיום
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים בסיום
(רפי בן חקון)
אוראל דגני שיתף לאחר הניצחון היקר: “משחק חשוב, היינו חייבים לנצח וסוף סוף אחרי תוצאות פחות טובות עשינו את זה. במחצית הראשונה הגענו למצבים טובים ובמחצית השנייה ירדנו קצת אחורה. לא אהבתי את זה אבל זה נבע מלחץ. צריך להתקדם הלאה, בפלייאוף התחתון כל משחק הוא על אלף נקודות. אני קצת למטה בשנים האחרונות ויש לי קצת ניסיון כשחקן ותיק. נוף הגליל זה משחק עונה, כל משחק עד הסוף יהיה כזה”.
מאמן מ.ס אשדוד, רן בן שמעון, אמר לאחר ההפסד: “אנחנו נמצאים עדיין במשחק מסובך מאוד אבל זה סיפור העונה שלנו. החצי הראשון היה גרוע מאוד. אנחנו מצליחים לעשות דברים יפים במרכז המגרש, היה אפשר להבקיע 2-3 גולים, לא עשינו את זה וזה סיפור העונה שלנו. הדברים בידיים שלנו, נתנו מתנה גדולה מאוד לבית”ר וזה הזמן, עם כל הכאב, להרים את כולם ולבוא מוכנים למשחק הבא. אנחנו עובדים עם השחקנים ומנסים להעביר מסרים, להגיד שאנחנו מסבירים להם ולהם לא מבינים זה לא נכון. השחקנים רוצים, אני לא ראיתי זלזול. הם לא יצאו מהחצי שלהם במחצית השנייה ויכולנו לתת גולים”.
3 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס ורן בן שמעון
יוסי אבוקסיס ורן בן שמעון
יוסי אבוקסיס ורן בן שמעון
(רפי בן חקון)
שוער אשדוד יואב גראפי אמר: “מתסכל אותי שהפסדנו, עשינו כבר ניצחון שדחף אותנו קדימה ובית”ר לקחה לנו את המומנטום. זה ניצחון שהיה יכול לגמור את הסיפור ונצטרך לעבור את השבועות הקרובים. אנחנו לא הבטחנו שום דבר ואם היינו מנצחים היינו יכולים להירגע קצת. יש עוד חמישה משחקים, הפער לא מספיק עבורנו וניאבק עד הסוף. צריך לעבור על הווידאו והטעויות. לא הצלחנו להביא לידי ביטוי את הנעת הכדור והיכולת שלנו וחבל שהפסדנו”.
ברק בכר לקראת המשחק הגדול מול הפועל ב"ש