3 צפייה בגלריה
שחקני רמת השרון והרצליה
שחקני רמת השרון והרצליה
שחקני רמת השרון והרצליה
(הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
משחק מספר 1 מאחורינו בכל ארבע סדרות רבע גמר הפלייאוף בליגת ווינר בכדוריד, ומשחק מספר 2 - שיכול להיות גם המכריע על העלייה לחצי הגמר - כבר בפתח. אחרי שהפועל ראשל"צ והפועל אשדוד עלו ליתרון 0:1 ביום שישי מול חולון ומול קרית אונו (בהתאמה) - הערב (ראשון) החלו שתי הסדרות הנוספות.
כיאה למסורת המפגשים הדי מטורפת מבחינת ה'סקור' בין א.ס רמת השרון לבני הרצליה - 81 שערים הובקעו במשחק שהתקיים ב'אורנים' והסתיים ב-40:41 (19:20) לזכות המארחת רמת השרון. מכבי ראשל"צ ניצחה את מכבי קרית מוצקין 26:33. ביום רביעי ייערך המשחק השני, כאשר מוצקין תארח את מכבי ראשל"צ (19:30, גושן), והרצליה את רמת השרון (20:00, הראשונים). עוד לפני כן - מחר (שני) יתקיים המשחק השני בסדרות בין הפועל ראשל"צ לבין חולון (19:30) ובין הפועל קרית אונו לאשדוד (20:30).
עוד הלילה - הפועל רמת גן חזרה לליגת העל, לאחר ניצחון על הפועל פ"ת 20:27 (שון ריבקין, שוער נבחרת העתודה היה המצטיין בר"ג), ומצטרפת לאס"א ת"א שהבטיחה מוקדם יותר את עלייתה לליגה הבכירה.
3 צפייה בגלריה
הפועל רמת גן
הפועל רמת גן
הפועל רמת גן
(גלעד נתן)
במבט לעבר בית ההישרדות, בו ייערך המחזור השני, ייתכן שגורל היורדת השנייה ללאומית לצידה של באר שבע ייקבע מחר. א.כ נס ציונה שרדה בעקבות הניצחון ביום שישי מול מכבי דימונה 28:30. היא תארח מחר את את הפועל חבל אילות (19:00, צימרמן). שער של קסם עמיאל בשניות הסיום העניק לאילות ניצחון קריטי על באר שבע 37:38. היתרון שלה עכשיו הוא שלוש נקודות על פני דימונה - וגם בהנחה שדימונה תנצח את באר שבע (20:00) - אילות זקוקה לנקודה כדי להבטיח הישארות.
במקרה שנס ציונה תנצח - וגם דימונה - ההכרעה ביום שישי במחזור האחרון במפגש הלוהט בקיבוץ יטבתה בין אילות לדימונה (שתהיה חייבת ניצחון). במקרה של שוויון נקודות בין השתיים - היחס הישיר הוא לזכות חבל אילות, שניצחה את דימונה במהלך העונה בכל שלושת המשחקים.
3 צפייה בגלריה
שחקני רמת השרון והרצליה
שחקני רמת השרון והרצליה
שחקני רמת השרון והרצליה
(דליה נבעה, רמת השרון)
73:96 לגליל עליון שמפרקת את הפועל ת"א