2 צפייה בגלריה
הדמיית המסדרון
הדמיית המסדרון
הדמיית המסדרון
(באדיבות הפועל חיפה)
בהפועל חיפה נמשכות ההכנות לקראת משחק הליגה מול הפועל חדרה, אליו תגיע הקבוצה עם המאמן, אלישע לוי, שיסיים לשבת שבעה על מות אחותו בשישי. בינתיים, מי שמעבירים את האימונים הם העוזר מאיר בן מרגי, מאמן הכושר דני ביבס ומאמן השוערים פיני אברהם. סאקו טורה חזר להתאמן באופן מלא, כאשר השחקן היחיד שיחסר לאדומים-שחורים במפגש מול מוליכת הפלייאוף התחתון הוא סער פדידה הפצוע.
במועדון יציינו בסוף השבוע את יום ההולדת ה-98 להקמתו, ובשל כך השחקנים יופיעו למשחק בפעם השנייה העונה עם חולצות הרטרו המיוחדות שהשיקה הקבוצה. היציעים יקושטו בבלונים עם המספר 98 ותיערך תחרות פנדלים בין האוהדים והפתעות נוספות.
לרגל יום ההולדת, המועדון צפוי לחנוך בקרוב באצטדיון סמי עופר "מסדרון תהילה", ובו תיעוד מרגעי השיא לאורך 98 שנות קיומו. אנשי המועדון עמלו ועבדו על הנושא בחודשים האחרונים, במהלכם ביצעו איסוף של תמונות היסטוריות נדירות מתקופת הקמת המועדון. הבעלים, יואב כץ, היה מעורב בעיצוב המסדרון יחד עם המעצב הגרפי של המועדון, עמי רביד.
2 צפייה בגלריה
הדמיית המסדרון
הדמיית המסדרון
הדמיית המסדרון
(באדיבות הפועל חיפה)
המסדרון יהיה בנוי לפי ציר זמן החל משנות העשרים, ודרך הזכיות בגביעים בשנות ה-70, עונת האליפות ההיסטורית ב-1998/1999 ולסיום השכייה בגביע המדינה ב-2018. המסדרון עוצב כך שמול היציאה מחדרי ההלבשה יופיעו תמונות של שחקנים המשחקים כיום בקבוצה.
בכר:"הבאנו את הניצחון הזה בכח"