2 צפייה בגלריה
קארים בנזמה
קארים בנזמה
קארים בנזמה
(רויטרס)
פשוט מדהים מה שקארים בנזמה עושה העונה. הכוכב הצרפתי הבקיע הערב (רביעי) שושער מהסרטים מול צ’לסי בסטמפורד ברידג’ ברבע גמר ליגת האלופות, עלה ל-37 שערים ב-36 הופעות העונה בכל המסגרות (לצד 13 בישולים) והגיע למספר מדהים של 82 שערים בצמ’פיונס (הרביעי בלבד שעובר את רף 80 השערים).
הכוכב הצרפתי כבש את כל אחד משבעת שעריה האחרונים של ריאל מדריד – פשוט מטורף. אחרי השלושער הקודם של החלוץ במשחק מול פאריס סן ז’רמן, בזכות השלושער הפעם (השני ברציפות) הוא עלה ל-11 שערים העונה בליגת האלופות בשמונה הופעות בלבד, כשהוא הוסיף גם בישול. הוא כבש גול אחד לפחות בכל אחד משבעת משחקיו האחרונים.
בנזמה הפך לצרפתי הראשון בהיסטוריה שכובש 10 שערים בעונה אחת בליגת האלופות. זאת העונה הפורייה ביותר שלו במדי הבלאנקוס, כשהוא מעורב ישירות ב-50 שערים לראשונה בקריירה. הצרפתי הצטרף לרשימה יוקרתית של שחקנים שכבשו שני שלושערים רצופים במפעל, כשלפניו עשו זאת כריסטיאנו רונאלדו (2016/17), ליאו מסי (2016/17) ולואיז אדריאנו (2014/15).
2 צפייה בגלריה
קארים בנזמה
קארים בנזמה
קארים בנזמה
(רויטרס)
אם שריקת הסיום הייתה נשמעת בגול השלישי של הצרפתי הערב, היו לו שישה שערים ב-75 הדקות האחרונות שלו בליגת האלופות (!). אגב, בנזמה ו-ויניסיוס הם הצמד שמעורב ישירות בהכי הרבה שערים העונה בצ’מפיונס עם חמישה כאלו – הכי הרבה ביבשת.
שר ההגנה: למה אראוחו כל כך חשוב לבארסה?