1 צפייה בגלריה
ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו
(רויטרס)
את מה שקרה לו בחודש אוקטובר בנורבגיה, ז'וזה מוריניו לא ישכח כל כך מהר. "המיוחד" נאלץ לצפות מהספסל בשחקני רומא מושפלים עם תבוסה 6:1 לבודו גלימט בשלב הבתים של הקונפרנס והערב (חמישי, 22:00) תהיה לג'יאלורוסי הזדמנות לנקום: הם יתארחו באותו אצטדיון ויפגשו את אותה קבוצה, אלא שהפעם במשחק הראשון של רבע הגמר.
מאז, בודו גלימט הדיחה את סלטיק ואלקמאר, בעוד רומא עברה את ויטסה ומוריניו מקווה שהפעם זה יסתיים אחרת. "אני שמח לחזור לפה", הוא אמר ולא שכח להתייחס לתנאי המגרש: "תמיד אמרתי שאני לא אוהב דשא סינתטי, כדורגל משחקים על דשא או שזה ספורט אחר. ולמרות זאת, אין לנו תירוצים, יש שני משחקים ואנחנו רוצים להעפיל לחצי הגמר".
מוריניו הוסיף: "יהיה משחק שונה מזה שהיה באוקטובר, יש לנו קבוצה שונה מה-6:1. אנחנו מכבדים את בודו גלימט בגלל שהיא הוכיחה שהיא קבוצה נהדרת גם באולימפיקו". המשחק ההוא, אגב, הסתיים ב-2:2.
רבע הגמר ייפתח ב-19:45 כשפיינורד תארח את סלביה פראג ומאוחר יותר, במקביל למשחק בנורבגיה, ערן זהבי ופ.ס.וו איינדהובן יתארחו אצל לסטר ומארסיי תארח את פאוק. אחרי שההולנדים חזרו מפיגור 3:0 ל-3:3 מול טוונטה בליגה, הם ינסו להשיג מקדמה לגומלין. זהבי כמובן בסגל של איינדהובן, אבל אריק גוטיירס, ראיין תומאס, ארמנדו אוביספו ופיליפ אמוונה ייעדרו.
המחליף של ג'ורדי אלבה? הכירו: חאבי גלאן