2 צפייה בגלריה
אבי לוזון
אבי לוזון
אבי לוזון
(חגי מיכאלי)
אחרי אייל סגל ואלונה ברקת גם לאבי לוזון, האיש החזק במכבי פתח תקווה, יש מה לומר על מה שקורה עם השופטים. לוזון אמר היום (חמישי) בשיחה עם ONE כי איגוד השופטים עושה טעות כשמחליט לתקוף את בעלי הקבוצות שמשקיעים מזמנם ומכספם.
בעלי מכבי פתח תקווה שיתף: “השופטים עצמם צריכים להבין שהאוהדים וצופי הטלוויזיה לא באים לראותם אלא את השחקנים. לצערי אוראל גריפלד עשה טעות זהה רק במשחק עם פרופיל נמוך. הוא עשה זאת גם במשחק בין מכבי פ"ת לנוף הגליל, כאשר בעקבות כדור שנבעט לכיוון אור אינברום, 70 מטר מהשער של מכבי פ"ת, הוא הוציא לעברו צהוב שני ואדום בדקה ה-45 בתוצאה 0:0, ולצערי הפסדנו במחצית השנייה 1:0.
עוד הוסיף לוזון: “יכול להיות שאנחנו צריכים לשקול שינוי בתקנון ה-VAR שיהיה מותר להתערב גם כאשר יהיה צהוב שני או אדום מפוקפק. במקרה כזה יקראו לשפוט לראות במערכת ה-VAR, הוא יחליט סופית האם זה אדום או לא, כאשר הוא יהיה מול המסך באפשרות לקבל החלטה ביותר שיקול דעת”.
2 צפייה בגלריה
אוראל גרינפלד
אוראל גרינפלד
אוראל גרינפלד
(רדאד ג'בארה)
לוזון ציין: “יהיו שיגידו יש תקנות בינלאומיות, אבל אני יודע שבאנגליה הרבה פעמים עושים מה שטוב לליגה שלהם ולא מתנגדים להם. אם צריך אישור, אפשר לפנות לאופ”א או פיפ”א לקבל אישור. אני מצפה שאיגוד השופטים ישלח את השופטים הטובים והחכמים ביותר למחזורי סיום העונה כדי שלא יקרו טעויות שיחרצו ירידות או אליפות”.
בכר:"הבאנו את הניצחון הזה בכח"