3 צפייה בגלריה
יוסי מולדבסקי
יוסי מולדבסקי
יוסי מולדבסקי
(באדיבות מכבי ראשון לציון)
העידן שאחרי יצחק פרי במכבי ראשון לציון יצא לדרך רשמית עם המינוי של איש העסקים, יוסי מולדבסקי, כיו"ר הקבוצה והאיש החזק במועדון. מולדבסקי עבר לא מעט בספורט: הוא היה מבעלי רמת השרון בכדורגל, נכנס לתקופה גם בניהול בהפועל פ"ת, שימש כחבר וועד במכבי ראשון לציון בכדורסל, לאחר מכן הספיק עוד להיות בהפועל חולון בכדורסל ובתחילת העונה חזר למכבי ראשון, וכעת הוא סוגר את המעגל.
בראיון ל-ONE מולדבסקי מספר על המטרות שלו: “אני לא חדש במועדון, לפני 4-5 שנים הייתי חלק מהוועד המנהל. אני מכיר אותם מקרוב. מתחילת השנה חזרתי להיות חבר בוועד, עוזר כספית וניהולית. מקצועית הקבוצה במקום רע מאוד, לא חלמנו ופיללנו. ביקשו ממני להתגייס, נעתרתי. יש לנו משימה קרובה לשרוד בליגת העל, אני מאמין שהיא אפשרית, להחזיר את הקבוצה לאן שהיא צריכה להיות והייתה בו בשנים האחרונות ולקדם את מחלקת הנוער. יש מבחינת פוטנציאל מה שצריך בשביל להצליח, צוות ניהולי טוב, עירייה וראש עיר, רז קינסטליך, שתומך ומשקיע זמן ואנרגיה לטובת הקבוצה".
אתה היית ברמת שרון בעלים ויו"ר, אחרי זה בהפועל פ"ת תקופה, משם הגעת למכבי ראשון לציון ממנה הגעת להפועל חולון וכעת חזרת לראשון. אתה למעשה מגיע לקבוצות, מחליף אותן בלי בעיה. ”אין לי שום אינטרס של נדל"ן, לא שאיפות פוליטיות, הכול מאהבת ספורט ורצון לנסות לעזור ולהשפיע. אני מגיע מעולמות כדורגל וכדורסל וכעת מבחינתי זה לחזור הביתה. אני מכיר ואוהב את הקבוצה, לכן כבר בתחילת העונה הצטרפתי לוועד המנהל. אני מודה לראש העיר וחברי העמותה אשר נותנים בי אימון להיכנס לנעליים של יצחק פרי”.
איך הקשר שלך עם פרי? ”קשר מצוין. גם כשהיה העונה היה בנינו שיתוף פעולה מצוין. אני מאוד מעריך אותו, וזה לא לשם שמיים. יש דברים שלמדתי ממנו, יש דברים שאני אביא מעצמי, יש דברים שנעשה טוב ויש דברים שרק צריך לא לקלקל אותם”.
3 צפייה בגלריה
יצחק פרי
יצחק פרי
יצחק פרי
(איציק בלניצקי)
מה אתה מביא מעצמך? “יש דברים שצריך לשפר ולשדרג. מבחינתי תשתית היא מאוד חשובה, לקפיצת מדרגה אתה צריך אולם, קהל, ציוד, מחלקת נוער חזקה. בגלל שהייתי במקומות אחרים יש לי הסתכלות יותר מנוסה על איך דברים עובדים. יש לקבוצה מנכ"ל מאוד טוב, מנהל קבוצה טוב, כך שלא אמורים להיות זעזועים".
מה דעתך על השחרור של נועם דוברת להפועל ירושלים? "הנהלה קיבלה החלטה ואני לא רוצה להיכנס לסוגיה הזו".
3 צפייה בגלריה
נועם דוברת
נועם דוברת
נועם דוברת
(לילך וויס-רוזנברג)
אתה באמת מאמין שתוכלו להישאר בסוף בליגה? ”אם ננצח את נס ציונה זה יהיה בידיים שלנו. יהיו חמישה משחקים, שזה סדר גודל משמעותי כאשר אתה במומנטום חיובי, ויש לנו סגל שאפשר להוציא ממנו יותר, אז אפשר לעשות את זה. יש לנו מאמן שלפני 15 שנה שיחק במועדון גבעת שמואל, הם כנגד כל הסיכויים ניצחו 9 מתוך 10 משחקים, אז כעת הוא יוכל לשחזר זאת בתור מאמן. זה לא פשוט, דרך לא קלה, אבל אפשרית".
קנזס אלופת המכללות בכדורסל לשנת 2022!