2 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
דני אבדיה
(האתר הרשמי של וושינגטון)
דני אבדיה ו-וושינגטון יסיימו את העונה הסדירה במקום ה-12 במזרח לאחר שנכנעו הלילה (בין שישי לשבת) 114:92 לניו יורק. הישראלי קלע 11 נקודות (5 מ-11 מהשדה) והוסיף ארבעה ריבאונדים ושלושה אסיסטים. בסיום משחק ההפסד מול הניקס, אבדיה דיבר עם התקשורת.
“העונה הייתה מאתגרת בשבילי כי לא היה לי קיץ בפגרה”, אמר אבדיה. “התייצבתי לכל משחק, גם כשהייתי חולה או הרגשתי לא טוב. זו רכבת הרים רגשית. אבל אני חושב שעשיתי צעד גדול קדימה. התבגרתי, למדתי והשתפרתי כל יום. וזו הייתה המטרה, משהו שהיה מאוד חשוב לי ועמדתי בזה. יש לי המון מה לשפר. קיץ גדול בשבילי. עונה גדולה לפניי. רוצה לסיים חזק את המשחק האחרון, בתקווה עם ניצחון ולהישאר צנוע. הדברים החיוביים שאני לוקח הם בעיקר מנטליים: להיות יותר מעורב, אגרסיבי, פחות ביישן עם הכדור. זה הרגיש נהדר לייצר מהלכים בשביל אחרים. לעשות מהלכים גדולים ברגעי ההכרעה”.
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה מול אר. ג'יי. בארט
דני אבדיה מול אר. ג'יי. בארט
דני אבדיה מול אר. ג'יי. בארט
(רויטרס)
הישראלי הוסיף: “מול הניקס, הם התחממו והשלשות נכנסו להם. זה משנה משחק כשהאחוזים עולים ככה. האיבודים הרגו אותנו, לי אישית היו כמה. היו לנו מעל 20 איבודים שהפכו ל-30 נקודות. קשה לנצח ככה. היינו צריכים לדבר יותר בהגנה ולהישאר ממוקדים עד לסיום. ההגנה של הניקס הייתה טובה. לקחו מאיתנו את המהלך אחרי החסימה בפיק אנד רול, את היכולת שלי לייצר עם הכדור. זה משהו שצריך לדעת להתמודד איתו. יש לי כל כך הרבה מה לשפר ואני אוהב את זה. אני לא נלחץ מזה שאני צריך לגלות עוד אלמנטים במשחק שלי. אני מרגיש שאני עושה את הכול 'בסדר' ועכשיו אני רוצה לעשות כל דבר 'טוב' ואז יותר טוב עד שיגיע ל'מצוין'. אני מאד חיובי, יודע על מה אני צריך לעבוד וחושב שעם ההתפתחות שלי והלימוד ולהתחזק זה יהיה אפילו יותר קל – אני מצפה לקיץ ולעונה הבאה”.
אבדיה סיכם: "אני גאה להיות אחד מחמישה שחקנים בליגה ששיחק בכל משחק העונה. להיות שם בשביל המאמנים והשחקנים ולתת הכול בכל ערב. יש ימים טובים או פחות אבל ניסיתי לתת הכול בכל ערב. זה לא קל כי יש גם חיים אישיים. זה לא קל לשחק 82 משחקים, תמיד להיות ממוקדים. חלק מההתבגרות זה לדעת לנקות את הראש לפני כל משחק. אני רוצה לציין גם את מאמני הכושר שטיפלו בנו והכינו אותנו לכל משחק. הגוף שלנו הכי חשוב אז אני רוצה לתת להם קרדיט. חלק מהטראש טוק בזמן האחרון עם התנועה של 'קטן מדי לשמור עליי' זה בדיחה פנימית, לא משהו רע. סתם משהו שהוספתי שהחברים לקבוצה אוהבים בלי סיבה מיוחדת".
איך יראו המדים של בארסה בעידן ספוטיפיי?