2 צפייה בגלריה
שחקני ריאל מדריד וקיליאן אמבפה
שחקני ריאל מדריד וקיליאן אמבפה
שחקני ריאל מדריד וקיליאן אמבפה
(רויטרס)
בזמן שפאריס סן ז’רמן מנסה בכל הכוח לפתות את קיליאן אמבפה ולהחתים אותו על חוזה חדש ושמן במיוחד, בריאל מדריד לא נלחצים ועל פי דיווח של ’מארקה’, נראה שהבלאנקוס בדרך לפתרון מול הכוכב הצרפתי בן ה-23, אך גם הם מבינים שצריך עוד קצת סבלנות עד להשלמת המשא ומתן בין הצדדים, כאשר נראה כי יש עוד פערים.
במועדון הלבן יש תמימות דעים בעניין: הם מצהירים בחדר חדרים שאמבפה ישחק בריאל מדריד החל מהקיץ, אך עם זאת ישנם קולות המסבירים כי ההסכם אינו סגור לחלוטין וכי עדיין יש לעבוד בהיבטים שונים. אחד מהם הוא הכלכלי, שבו המרחק ביניהם הוא עצום.
בריאל מכחישים בתוקף את המידע שהכוכב בחר להמשיך בפ.ס.ז'. למעשה, בספרד מתעקשים שהבחירה של השחקן עדיין לא נעשתה וש”כל האפשרויות פתוחות”. לאחר משחקי שמינית גמר ליגת האלופות נערכו מספר מפגשים בין משפחתו של השחקן לבין ראשי הבלאנקוס. בינתיים, השיחות נפסקו בשל התחייבויות מקצועיות ואישיות שונות, וברגע שהם יעברו השיחות יתחדשו.
בקבוצה ברור עכשיו יותר מתמיד כי הגעה של ארלינג הולאנד למדריד לא תהווה שום מכשול להחתמת אמבפה אלא להפך, הוא טען בשיחות שמבחינתו ישמח לשתף עם הנורבגי של דורטמונד פעולה. אבל מנגד, השחקן אכן הראה דאגה ממצב הסגל של הקבוצה והפציר בה לעשות הצערה של הסגל בשלוש-ארבע השנים הקרובות על מנת להכניס דם חדש.
2 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
(רויטרס)
בכל מקרה, למרות כל הפערים הברורים, מקורות סיפרו לתקשורת הספרדית כי כי המו”מ בין הצדדים מתנהל כשורה וכי אמבפה עדיין חולם לשחק בריאל מדריד למרות שמשפחתו מעורבת לחלוטין בשיחות בין הצדדים, אך ורק השחקן יחליט על עתידו. הוא כן רוצה יותר כסף, אבל זה לא מה שיכריע.
בפ.ס.ז’ מפעילים מכבש של לחצים על אמבפה להישאר כשגם הנשיא עמנואל מקרון, הנשיא לשעבר סרקוזי וראשי קטאר עשו יד אחת כדי לשכנע אותו לחתום על חוזה חודש, אך עושה רושם כי זה לא אמור להשפיע על ההחלטה של החלוץ וכי ההחלטה הסופית שלו לא תיפול על הפן הכספי.
קינג בנזמה: העולם בטירוף מהצגה הגדולה