2 צפייה בגלריה
אנדרו רוברטסון מול קייל ווקר
אנדרו רוברטסון מול קייל ווקר
אנדרו רוברטסון מול קייל ווקר
(רויטרס)
כשנקודה אחת בלבד מפרידה ביניהן בטבלה, מנצ’סטר סיטי תארח הערב (ראשון) ב-18:30 את ליברפול למשחק העונה בפרמייר ליג, שכנראה יסלול עבור המנצחת את הדרך לאליפות אנגליה. עד כמה היריבות הזאת צמודה ואיכותית? הנתונים מדברים בעד עצמם. ב-144 משחקי הליגה האחרונים של שתי הקבוצות, החבורה של יורגן קלופ לקחה 337 נקודות, בעוד זאת של פפ גווארדיולה השיגה 338 נקודות.
הרכב מנצ’סטר סיטי: אדרסון, קייל ווקר, ג’ון סטונס, אמריק לאפורט, ז’ואאו קאנסלו, רודרי, קווין דה בראונה, ברנרדו סילבה, פיל פודן, ראחים סטרלינג וגבריאל ז’סוס.
הרכב ליברפול: אליסון, טרנט אלכסנדר-ארנולד, ג’ואל מאטיפ, וירג’יל ואן דייק, אנדרו רוברטסון, פאביניו, ג’ורדן הנדרסון, טיאגו, סאדיו מאנה, מוחמד סלאח ודיוגו ז’וטה.
גווארדיולה התייחס לעתידו בצל ההצעה המפתה שקיבל מנבחרת ברזיל: “אני תחת חוזה פה ושמח כאן מאוד. אני מוכן להישאר כל החיים במנצ’סטר סיטי, אין מקום טוב יותר. הייתי מאריך את החוזה שלי ב-10 שנים, אבל לא יכול. ברזיל? זה לא הזמן כרגע”.
מנגד, מאמן המייטי רדס, קלופ, התייחס למספרים המדהימים: “אני מופתע למען האמת. זה מאסיבי. לא היו לסיטי את הנקודות שיש לה אם לא היינו שם אנחנו, ואותו הדבר גם להיפך. ברור שדחפנו אחת את השנייה כמו שצריך, זו האמת וזה נחמד”.
2 צפייה בגלריה
יורגן קלופ
יורגן קלופ
יורגן קלופ
(רויטרס)
הגרמני המשיך: “אם מישהו היה שואל אותי לפני ארבע שנים אם אני חושב שזה אפשרי ושנהיה כל כך קרובות? הייתי אומר, 'אה, לא ממש'. אני יודע איך אנשים רואים אותנו ואותם. כן, מדברים עלינו כעל קבוצה טובה ובלה, בלה, בלה, יש לנו חלוצים, מגנים, כל הדברים האלה. מנצ’סטר סיטי נחשבת לקבוצת הכדורגל הטובה בעולם והיא קיבלה רק נקודה אחת יותר מאיתנו - מה זה אומר? זה אומר הכל, בוודאות אנחנו עושים את הדברים בצורה נכונה”.
קלופ ופפ גם התמודדו בעבר על התואר בגרמניה, כשהמאמן הספרדי היה על הקווים של באיירן מינכן והגרמני הדריך את דורטמונד, אך האחרון חושב שיש הבדל גדול בין המקרים: “ההבדל העיקרי בין דורטמונד – באיירן לליברפול – סיטי הוא שבדורטמונד איבדנו שחקנים חשובים בתום כל עונה, ובאיירן לא איבדה. אם שחקן שיחק עונה יוצאת מן הכלל בדורטמונד, היו הרבה מועדונים שיכלו להתעניין ולעתים קרובות זו הייתה באיירן עצמה. זה ההבדל במצב, ברור.”
קלופ סיכם: “האם אנחנו שווים לסיטי? אני לא בטוח. אבל יותר קרובים ממה שדורטמונד הייתה לבאיירן, כי יכולנו בליברפול להתפתח ולבנות על מה שעשינו קודם. עונה שעברה לא היינו נהדרים, אבל אפילו מזה התפתחנו כי ידענו למה זה קרה. לא אכפת לי אם נהיה שווים, אבל נהיה קרובים”.
איך יראו המדים של בארסה בעידן ספוטיפיי?