3 צפייה בגלריה
מועדון ספורט אשדוד ילדים ג
מועדון ספורט אשדוד ילדים ג
מועדון ספורט אשדוד ילדים ג
(באדיבות המועדון)
הבוקר (שבת) התקיימו משחקי חצאי הגמר של גביע ילדים ג' ע"ש יעקב גרונדמן ז"ל, כשבמשחק הראשון נפגשו הפועל כפר סבא שמעון ומכבי תל אביב עוז, בעוד במשחק השני נפגשו מכבי נתניה ומועדון ספורט אשדוד. מכבי תל אביב עוז, מכבי נתניה ומועדון ספורט אשדוד משחקות באותו המחוז (מרכז 1), אך הפועל כפר סבא הגיעה ממחוז מרכז. מי שיתמודדו אחת מול השנייה בגמר גביע ילדים ג' הן מכבי תל אביב עוז ומועדון ספורט אשדוד. בעונה שעברה, הפועל פתח תקווה ניצחה 1:3 בדרבי בגמר את מכבי פתח תקווה וקטפה את התואר לעונת 2020/21.
הפעם האחרונה שמכבי תל אביב עוז זכתה בגביע, הייתה בעונת 2015/16. לעומת זאת, הפעם האחרונה שמועדון ספורט אשדוד הגיעה לגמר גביע ילדים ג' הייתה בעונת 2007/08, אז נפגשה יחד עם הפועל חיפה. אחרי 1:1 בהארכה, הפועל חיפה ניצחה 3:4 בבעיטות עונשין מ-11 מטרים. אם כן, במשחק הראשון הבוקר (שבת), התמודדו הפועל כפר סבא ומכבי תל אביב. חניכיו של אחמד חמאדה מרעי גברו על חניכיו של תומר קורן בתוצאה 0:5, משערים של תומר מרקוביץ (צמד) שנכנס כמחליף, יהלי בן חמו, לירז יומטוב ונועם דוד.
מרעי, מאמן מכבי תל אביב ילדים ג', התייחס להעפלה לגמר: "אני הכי שמח בשביל השחקנים. הם עובדים קשה כל העונה ומגיע להם. התקדמנו המון מתחילת השנה עד היום. שמנו לעצמנו מטרה להתקדם ממשחק ומשחק ולהגיע למעמד הזה בגביע, הפנים קדימה לגמר. כל הכבוד לשחקנים על המאמץ שהם נותנים בכל אימון ובכל ומשחק".
3 צפייה בגלריה
מכבי תל אביב ילדים ג
מכבי תל אביב ילדים ג
מכבי תל אביב ילדים ג
(באדיבות המועדון)
במשחק השני, התמודדו מכבי נתניה ומועדון ספורט אשדוד זו עם זו. לא חלפו שתי דקות ואשדוד עלתה ליתרון בזכות שער של עידן סיסאי, כשמי שבישל לו היה נועם עזרן. דקה לאחר מכן, מכבי נתניה חזרה למשחק וקבעה 1:1, משער של ירין אביחצירא. בדקה ה-13, אביחצירא השלים צמד והפך את התוצאה לזכות נתניה. בדקה ה-23, אשדוד חזרה למשחק וקבעה 2:2 אחרי שער של יאיר אלמוזנינו. חלפו שתי דקות ואשדוד הפכה את התוצאה ל-2:3 בזכות שער של נועם עזרן. בדקה ה-34, אשדוד עלתה ליתרון של 2:4 כשאלמוזנינו השלים צמד. במחצית השנייה נתניה עוד הספיקה לחזור ל-4:3, אחרי שער של ליאור הסינג, אבל זה לא היה מספיק.
3 צפייה בגלריה
שחקני אשדוד חוגגים
שחקני אשדוד חוגגים
שחקני אשדוד חוגגים
(באדיבות הקבוצה)
כהן, מאמן מועדון ספורט אשדוד, ילדים ג', התייחס להעפלה לגמר: "משחק נגד יריבה לא קלה בכלל, אבל יש לילדים האלה לב ונשמה שאין לאף קבוצה אחרת. אני גאה בהם כל כך על עונה נהדרת".